راهاندازی «سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان» توسط شرکت ملی پست
به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون «هوشمند سازی شبکه پستی»، از راه اندازی «سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان» تا یکماه آینده خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.»
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره کرد و افزود: «ر ادامه هوشمند سازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بزودی بزرگترین مرکز تجزیه ومبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.»
وی افزود: «با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.»
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید