کد مطلب: 

261894

راه‌اندازی «سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان» توسط شرکت ملی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون «هوشمند سازی شبکه پستی»، از راه اندازی «سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان» تا یکماه آینده خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.»

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره کرد و افزود: «ر ادامه هوشمند سازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بزودی بزرگترین مرکز تجزیه ومبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.»

وی افزود: «با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-03 11:45

افزودن دیدگاه جدید