کد مطلب: 

259527

آشنایی با مراحل ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی در ایران و خاورمیانه است که سالانه چندین مرتبه با انجام قرعه کشی و به منظور تنظیم قیمت بازار به متقاضیان به صورت پرداخت چند مرحله ای خودرو اهدا می کند. ثبت نام ایران خودرو از شرایط و ضوابط خاصی پیروی می کند که در صورت تمایل می توانید با در نظر گرفتن آن ها اقدام به ثبت نام ایران خودرو کنید.
آشنایی با مراحل ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو

به گزارش سیتنا، اوایل دهه سی از قرن چهاردهم شمسی بود که صنعت خودروسازی وارد ایران شد و هم اکنون ۷۰ سال است که این صنعت مشغول به کار است. شرکت های خودروسازی انگشت شماری در ایران به این امر مشغول هستند که یکی از معروفترین و نام آشنا ترین این شرکت ها، ایران خودرو می باشد. این شرکت هر ساله تعداد بسیاری از اتومبیل های ایرانی را تولید و عرضه می کند. در بسیاری از مواقع این شرکت خودرو سازی به منظور تنظیم قیمت بازار و اهداف دیگری به ثبت نام متقاضیان دریافت خودرو می پردازد که شما نیز می توانید در وب سایت اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir/، اقدامات لازم را انجام دهید.

شرکت خودروسازی ایران خودرو

ایران خودرو با نام تجاری IKCO شناخته می شود. این شرکت در سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی در تهران تاسیس گردید. هم اکنون نیز دفتر مرکزی این شرکت در تهران است. در ابتدا ایران خودرو که با نام ایران ناسیونال شروع به کار کرده بود؛ به تولید گونه ای از اتوبوس پرداخت. پیکان اولین تولید ایران خودرو بود که در مدل های مختلف نظیر لوکس، جوانان، استیشن و وانت بار ساخته شد. هم اکنون نیز شش کارخانه تولید خودرو با نام ایران خودرو در شش نقطه ایران مشغول به کار هستند که با ثبت نام ایران خودرو می توانید هر یک از اتومبیل های این شرکت را خریداری کنید.

آشنایی با مراحل ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو

چه افرادی واجد شرایط برای ثبت نام پیش فروش خودروهای ایران خودرو هستند؟

سالیانه کمپانی ایران خودرو در چندین مرحله برای متقاضیان خرید خودرو شرایطی را فراهم می آورد تا بتوانند با ثبت نام ایران خودرو محصولات این شرکت را پیش خرید کنند. به این منظور و برای جلوگیری از سوء استفاده های برخی از افراد، ایران خودرو تمهیدات و شرایطی برای ثبت نام پیش روی متقاضیان خرید خودرو قرار داده است. از جمله شرایطی که برای ثبت نام ایران خودرو لازم و ضروری است؛ می توان به این موارد اشاره کرد:

  • هر کد ملی فقط می تواند یک دستگاه خودرو را خریداری نماید.
  • رعایت فاصله خرید و ثبت نام ایران خودرو و سایپا به مدت ۴۸ ماه.
  • نقل و انتقال خودرو به اشخاص دیگر حتی به صورت وکالتی مقدور نیست. 
  • تمامی موارد لازم در فرم ثبت نام باید به نام خود شخص متقاضی ،باشد. مثل: شماره حساب، کارت بانکی جهت واریز مبلغ درخواستی و در نهایت شماره تلفن همراه.
  • برای واریز مبلغ مرحله دوم شخص متقاضی ملزم است که به نمایندگی مراجعه کند که با استان ذکر شده در آدرس و کد پستی یکی  بوده و تطابق داشته باشد.
  • فاکتور فروش و سند به مدت یک سال نزد ایران خودرو می ماند. در واقع سند مالکیت خودرو به عنوان رهن نزد شرکت ایران خودرو می ماند تا پس از تسویه و واریز مبلغ باقی مانده خدمت مشتری ارائه شود.
  • خودرو دریافتی فقط تا سه ماه خدمات پس از فروش و موارد ذکر شده برای گارانتی را پشتیبانی می کند. پس از گذشت سه ماه این ویژگی ملغی می گردد و شرکت هیچ وظیفه ای در قبال آسیب و خرابی خودرو نخواهد داشت.

آشنایی با مراحل ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو

نکات قابل توجه در رابطه با ثبت نام ایران خودرو

۱-طبق قانون وضع شده از زمانی که مبلغ توسط مشتری پرداخت می شود تا زمانی که خودرو به دست مشتری برسد؛ هیچ گونه سود مشارکت و یا انصراف به وی تعلق نمی گیرد.
۲- داشتن گواهی نامه رانندگی و نداشتن پلاک فعال ضروری است. در صورتی که به هنگام ثبت نام ایران خودرو این دو اصل رعایت نگردد؛ شخص مورد نظر تا سه سال از ثبت نام در پیش فروش های شرکت ایران خودرو محروم می شود.
۳- قبل از انجام قرعه کشی هیچ گونه مبلغ و وجه نقدی از متقاضیان درخواست نمی شود.
۴- قیمت خودرو متناسب با قیمت تاریخ تحویل ثبت شده در قرارداد خواهد بود.

مهلت واریز و زمان قرعه کشی ایران خودرو به چه صورت است؟

پس از گذشت سه روز از ثبت نام ایران خودرو با برگزاری قرعه کشی منتخبین را اعلام می کند. بعد از سپری شدن پنج روز از زمانی که منتخبان اعلام شده اند؛ افراد منتخب موظف اند وجه مورد نظر را از طریق سایت اعلام شده از سوی ایران خودرو پرداخت نمایند. شایان به ذکر است که مبلغ واریزی با توجه به خودرو انتخابی متفاوت است.

آشنایی با مراحل ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو چه خودروهایی را تولید و توزیع می کند؟

ایران خودرو یکی از شرکت های نام آشنای تولید خودرو در ایران است. ایران خودرو مجموعه ای از اتومبیل ها را برای عرضه به بازار پشتیبانی می کند. از جمله خودرو های مورد نظر عبارتند از: پژو ۴۰۵SLX، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز، ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو پارس سال، پژو پارس LX، پژو پارس اتوماتیک، سمندEF7 دوگانه سوز، سمندEF7  بنزینی، سمند ال ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس، رانا پلاس با موتورTU5+، دنا کروز کنترل، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما، پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی و...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (5 رای)
سیتنا 3
2021-07-26 12:14

افزودن دیدگاه جدید