کد مطلب: 

250645

پسری که حساب پدرش را خالی کرد

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی پسری که اقدام به برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب پدرش در شهرستان پارس آباد کرده بود، خبر داد.
پسری که حساب پدرش را خالی کرد

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل در تشریح این خبر گفت: با مراجعه شخصی که ادعا می کرد بدون اطلاع وی چندین تراکنش و برداشت از حسابش بصورت اینترنتی صورت گرفته است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس فتا شروع به بررسی تراکنش ها و جمع‌آوری ادله دیجیتال در خصوص برداشت های غیر مجاز کردند و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط یکی از اعضای خانواده انجام شده است.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل افزود:  پسر خانواده  با انجام تراکنش های مورد نظر خود و دریافت رمز پویا بلافاصله گوشی پدرش را برداشته و پس از وارد کردن رمز و انجام خرید اینترنتی، پیامک تراکنش برداشت از حساب را پاک می کرده است که با تلاش ماموران سایبری، مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی به والدین توصیه کرد: رفتار فرزندان خود را هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی کنترل کنند و با برقراری ارتباط دوستانه با آنها نیاز هایشان را برآورده کنند و اجازه ندهند که شرایطی بوجود آید که فرزندانشان دست به انجام چنین کارهایی بزنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-01 23:08

افزودن دیدگاه جدید