کد مطلب: 

2498

عرضه‎ی جدیدترین لامپ‌های LED شارپ در تابستان امسال + تصاویر

عرضه‎ی جدیدترین لامپ‌های LED شارپ در تابستان امسال + تصاویر

شارپ اعلام کرد که تا پایان تابستان 2012 گلچینی از جدیدترین و منحصر به‌فرد‌ترین لامپ‌ و چراغ‌های سقفی و دیواری LED مخصوص نورپردازی‌های داخلی، منازل و گالری‌ها را وارد بازار خواهد کرد.

 

به گزارش سیتنا، این مجموعه شامل لامپ‌هایی با قطر 4 و 6 اینچ در کلیه اشکال گرد و مربع و رنگ‌های متنوع و همچنین روشنایی‌های سقفی با ابعاد2'x2' و2'x4'خواهد بود که مجهز به تکنولوژی تراشه Zenigataمی‌باشند و این توانایی را دارند که به‌میزان بسیار بالایی از تبدیل انرژی به گرما جلوگیری کرده و راندمان خوبی از صرفه‌جویی در مصرف انرژی ارائه دهند. این لامپ‌ها که از نظر کیفیت رنگی نیز ارتقا یافته‌اند و کارایی بهتری نسبت به تولیدات فعلی موجود در بازار مثل لامپ‌های مهتابی، هالوژن، فلورسنت و حتی هالیدهای فلزی و یا سرامیکی دارند، سطوح رنگی اشباع شده را با کیفیتی پدیدار می‌سازند که CRI (اندیس نمود رنگ) آن‌ها بالاتر از  90+باشد.

 

  

 

این لامپ‌ها نور فرابنفش حامل جیوه که بسیاری از روشنایی‌های موجود در بازار حامل آن هستند و باعث محو‌شدن رنگ‌ها در محیط‌هایی مثل گالری‌ها ( که ارزش نمایش نور بر تابلوها بسیار مهم است) می شوند، را از خود ساطع نمی‌کنند و همچنین بار HVAC(تهویه مطبوع) را نیز در محیط کاهش می‌بخشند.

 

    

 

لامپ‌های LED شارپ عمر خوبی داشته و تقریبا حدود 50,000 ساعت کار می‌کنند و افت نور ندارند. چراکه طراحی این تولیدات با تاکید بر"کیفیت نور" بوده و به اصل نوردهی‌ موضعی و کنترل نوری همراه با حفظ کیفیت رنگ پایبند هستند. این لامپ ها همچنین دارای کلیه استانداردهای Design Lights Consortium، California Title 24،  Chicago Plenum guidelinesو ENERGY STAR®می باشند.   

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-14 12:07

افزودن دیدگاه جدید