کد مطلب: 

247208

پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری؛ دو سرویس جدید اپلیکیشن پرداخت ایوا با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد

برای نخستین بار در کشور از سرویس پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری رونمایی شد؛ این سرویس که در اپلیکیشن پرداخت ایوا ارائه می‌شود متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بازوی پرداختی بانک ملی ایران است.
پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری؛ دو سرویس جدید اپلیکیشن پرداخت ایوا با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، مراسم رونمایی از سرویس نشان اعتباری و نشان بانک اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد بانک ملی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی، مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات (IT) این بانک و محمدعلی محمودزاده مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد، دوشنبه ششم مرداد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم، برای نخستین بار در کشور از سرویس پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری رونمایی شد. این سرویس که در اپلیکیشن پرداخت ایوا ارائه می‌شود متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بازوی پرداختی بانک ملی ایران است.

اپلیکیشن پرداختی ایوا این بار نیز با سرویس متفاوت خود به صورت کاملا غیر حضوری به دارندگان سهام عدالت و کسب و کارها و بنگاه های آسیب‌دیده کرونا، تسهیلات وکارت‌خرید اعتباری می‌دهد.

سهام عدالت متقاضیان، ضمانت دریافت تسهیلات از سوی آنها است و کسب و کارهای آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا  که اطلاعاتشان از سوی وزارت رفاه، کار و اموراجتماعی جمع آوری و در اختیار این اپلیکیشن قرار گرفته است نیز مشمول دریافت این تسهیلات می شوند.

احراز هویت متقاضیان از طریق فناوری های تشخیص چهره و سامانه های متصل به سازمان ثبت احوال که در اختیار اپلیکیشن ایوا است صورت می پذیرد که پس از احراز هویت موفق فرد متقاضی و تطابق اطلاعات فردی همچون کد ملی و شماره موبایل، فرآیند تخصیص امضا صورت می‌پذیرد و به وی اجازه داده می شود تا قراردادها و مدارک مربوط به تسهیلات را امضا الکترونیک کند.

همچنین اپلیکیشن ایوا علاوه بر سرویس های متفاوت و منحصر به فرد خود همچون نشان اعتباری که پرداخت تسهیلات را به صورت کاملا غیر حضوری انجام می‌دهد از سرویس نشان بانک خود نیز رونمایی کردکه دربرگیرنده 9 سرویس ویژه همچون گواهی امضا الکترونیک برای مشتریان بانک ملی، تسهیلات کرونایی، نشان اعتباری، افتتاح حساب، نرخ آنلاین ارز، خدمات چک، مسدودی کارت، استعلام شبا و از این دست می باشد که در اختیار کاربران قرار گرفته و یا به زودی به مجموعه خدمات این اپلیکیشن پرداخت اضافه خواهد شد.

در حقیقت بانک ملی با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های خود چون پرداخت الکترونیک سداد در زمینه تحقق بانکداری دیجیتال پیشگام بوده است و اپلیکیشن ایوا زیرساخت یکپارچه خدمات پرداخت و بانکی می شود و فعالیت‌ها و خدمات شعبه بانک را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-28 14:52

افزودن دیدگاه جدید