کد مطلب: 

247084

همراهی سامانه‌های حمل‌و‌نقل هوشمند با استانداردهای ملی

این روزها هوشمندسازی به همه صنایع کشور رخنه کرده است. کاری که قرار است زندگی مردم را با پیشرفت‌های فناورانه‌ هماهنگ‌تر کند. هوشمندسازی حمل‌ونقل هم یکی از اتفاقاتی است که باید بر اساس استانداردهای ملی و جهانی اجرایی شود. قرار است این روند با برگزاری رویدادی فناورانه تسهیل شود.
همراهی سامانه‌های حمل‌و‌نقل هوشمند با استانداردهای ملی

به گزارش سیتنا، نخستین وبینار تخصصی «استانداردسازی تجهیزات کنار جاده‌ای و سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند» رویدادی است که با کمک همه بازیگران این حوزه زمینه‌ اجرایی شدن این اتفاق را فراهم می‌کند. این رویداد با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه هفتم مردادماه برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این رویداد فناورانه را «اهمیت استانداردسازی تجهیزات کنار جاده‌ای و سامانه‌های حمل‌و‌نقل هوشمند و چالش‌های عدم وجود آن»، «تجهیزات و سامانه‌هایی که بیشترین اولویت استانداردسازی را دارند» و «بررسی استانداردها و دستورالعمل‌های موجود» تشکیل می‌دهد.

همچنین «سطوح مختلف مورد نیاز استانداردسازی (تجهیزات، سنسورها، نصب و نگه‌داری نرم‌افزارها و پروتکل هل)»، و «معرفی کمیته تخصصی استانداردسازی حمل‌ونقل هوشمند و برنامه‌های پیش رو» از دیگر محورهای تعیین شده برای این رویداد است.

این رویداد به همت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-26 09:43

افزودن دیدگاه جدید