کد مطلب: 

246156
شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سال های گذشته با توسعه سیستم های مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است. در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکت های صنعت IT گردید.
آسیاتک گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO 20000-1 دریافت کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.

بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.

استاندارد ISO 20000 بر پایه به روش های ITIL  و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است.

لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویس های خود رهنمون می سازد.

آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات 1-20000 ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه