کد مطلب: 

241614

احسان مخفیانه از داخل خانه‌ها فیلمبرداری می‌کرد

تکرار گناه و سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم، روح مرا آزار می داد و دچار عذاب وجدان شده بودم. اما هرچه سعی کردم عادت زشتی را که از چند سال قبل به آن آلوده شده بودم فراموش کنم موفق نمی شدم.
احسان مخفیانه از داخل خانه‌ها فیلمبرداری می‌کرد

به گزارش سیتنا، از روزی که همسرم نیز چهره واقعی ام را دید و مرا تنها گذاشت وقت بیشتری برای تکرار عادت گناه آلود خودم پیدا کردم. ولی بالاخره به دام افتادم و پلیس فیلم های پنهانی ام را کشف کرد.

احسان ۳۰ سال سن دارد، او را درحالی که به وسیله دوربینی کوچک از روی دیوار، داخل خانه مسکونی را به طور مخفیانه فیلمبرداری می کرد دستگیر کردند و به پلیس تحویل دادند.

مرد جوان گفت: از نوجوانی به کفتر بازی روی آوردم. من که مدام به بالای پشت بام رفت و آمد داشتم کم کم در کنار بازی با کبوترها متوجه رفتار تحریک برانگیز زن بی بندوباری شدم که در همسایگی ما زندگی می کرد. من هر روز خانه او را که هیچ پرده و پوششی پشت پنجره اتاقش نداشت دید می زدم و چند بار هم زن همسایه مرا دید اما هیچ واکنشی نشان نداد.

او که در واقع فردی بیمار بود و به نوعی می خواست از شوهر معتادش انتقام بگیرد با حرکات و رفتار تحریک آمیز خود این عادت زشت را در فکر و ذهنم جایگیر کرد. مرد جوان افزود: بزرگ تر که شدم سرکار رفتم و با اولین حقوقی که گرفتم یک دوربین تصویربرداری کوچک و رایانه شخصی خریدم. من از خانه های مردم به طور پنهانی فیلمبرداری و تصاویر را روی سیستم رایانه شخصی ام که الان توسط پلیس کشف شده ثبت می کردم.

پدرم یک بار متوجه شد چه غلطی می کنم و دوربین را از من گرفت. او برخورد بسیار تندی نیز از خود نشان داد و حتی با مشورت مادرم برایم زود آستین بالا زدند تا زن بگیرم و دست از این کارهایم بردارم. ولی وقتی به خانه خودم رفتم دوباره دوربین فیلمبرداری خریدم و از زندگی خصوصی مردم فیلم تهیه می کردم.

همسرم در مدت کوتاهی فهمید چه عادت زشتی دارم. او بدون آن که حتی یک کلمه حرف بزند از دو ماه قبل مرا رها کرد و درخواست طلاق داد. افسوس که بدون توجه به این مشکلات همچنان اسیر عادت پلید خود بودم و کارم به اینجا کشیده شد.

در پایان می خواهم چند مطلب را بگویم. اول این که پدرها و مادرها در حضور فرزندان خود خیلی چیزها را رعایت کنند و بچه هایشان را خوب تربیت کنند. نکته دوم این که باید مراقب باشیم لذت گناه روح مان را بیمار نکند چون درمان این بیماری خیلی سخت و عذاب آور است. من هر بار که مرتکب این گناه می شدم سردرد می گرفتم و از نظر روحی خیلی عذاب می کشیدم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-21 09:00

افزودن دیدگاه جدید