کد مطلب: 

237048

آغاز ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای 18 و 19 آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از امروز شنبه (25 آبان ماه) آغاز شده و علاقمندان برای شرکت در این رویداد، امکان بهره‌مندی از تخفیف های ویژه ای‌ را دارند.
آغاز ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امیر بیات‌ترک، دبیر همایش اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در همه بخش‌های نمایشگاه و همایش از امروز، چهارشنبه 22 آبان تا پنجم آذرماه مشمول تخفیف است. علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد ، می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند.

وی افزود : سخنرانی شهردار تهران، وزرا و مدیران ارشد دولت و چهرهه ای شاخص بین المللی، نشستهای تخصصی داخلی و خارجی با حضور خبرگان و بازیگران شهر هوشمند از داخل کشور و نیز شهرهای پیشرفته اروپا و آسیا در این زمینه، کارگاههای ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری شرکتهای تخصصی و استارتآپهای برتر در زمینه مدیریت شهری، همچنین برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی در فضایی بالغ بر 1500 متر با حضور شرکتهای بزرگ تخصصی و سازمانهایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-16 17:13

افزودن دیدگاه جدید