کد مطلب: 

235118

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه‌ی ارتباطی پایدار و ایمن به زائرین اربعین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ارتقا تمام ظرفیت‌های ارتباطی این استان برای حفظ ارتباط پایدار و ایمن خبر داد.
استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه‌ی ارتباطی پایدار و ایمن به زائرین اربعین

به گزارش سیتنا، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام ظرفیت‌های ارتباطی استان کرمانشاه برای حفظ ارتباط پایدار و ایمن ارتقا یافته است.

وی با بیان فعالیت های این اداره در مراسم اربعین گذشته تصریح کرد: سال گذشته با توجه به احتمال بازگشایی مرز رسمی و بین المللی خسروی، تلاش‌هایی در حوزه ارتباطات جهت تامین و تکمیل پوشش جاده‌ای تلفن همراه در استان کرمانشاه انجام شد و نیز پوشش نسل سوم تلفن همراه از ابتدای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه تا نقطه صفر مرزی برقرار می شود.

وی با اشاره به پایش انجام شده توسط کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه اظهار کرد: این پایش از طریق درایو تست و به شیوه نقطه به نقطه در جاده‌های اصلی و مسیرهای ارتباطی استان کرمانشاه انجام و مشکلات مشخص و رفع شد.

وی افزود: ساختمان پست خسروی به‌ عنوان ستاد ارتباطات اربعین حسینی و با حضور اپراتورهای ثابت و سیار، مخابرات منطقه، پست، پست بانک، زیرساخت و پژوهشگاه فضایی ایران انتخاب و تجهیز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه ضمن اشاره به ایجادWiFi رایگان در مرز خسروی توسط اپراتور اول، گفت: اپراتورهای اول و دوم برای ارائه خدمات به زائرین، هشت سایت پرتابل و چهار سایت ثابت در مسیر اربعین و مرز خسروی نصب کرده و ظرفیت ارتباطی خود را در این مسیر افزایش داده اند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات بانکی از طریق باجه و دستگاه خودپرداز توسط پست بانک و برقراری خدمات پستی به صورت شیفتی، از دیگر خدمات مالی و ارتباطی است.

بهنیا از برقراری لینک رادیویی حمایتی بین کوه نوا و مرز خسروی و ارائه دو کر فیبر نوری به صدا و سیما برای پوشش خبری و افزایش پهنای باند در سرپل ذهاب توسط شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد و افزود: تمامی زائرین اربعین حسینی (ع) می توانند اطلاعات و نیازمندیهای خود را با استفاده از تلفن گویای راهنمای زائر با شماره 3138 کسب کنند.

در پایان بهنیا به اقدامات انجام شده برای بسترسازی ارتباطات اشاره کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت هایی با مشارکت بخش خصوصی و تیم های فنی داوطلب برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه انجام داده ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-08 14:28

افزودن دیدگاه جدید