کد مطلب: 

234457

سهم بالای رایتل در ارسال پیامک‌های مزاحم؛ ضریب نفوذ 6 درصد، ارسال پیامک مزاحم 22 درصد!

در حالی که رایتل با ضریب نفوذ 6 درصدی پایین‌ترین سهم بازار در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور را داراست، ولی بر اساس پایش رگولاتوری از 29 شهریور تا 2 مهر سال جاری، 22 درصد سیم‌کارت‌های کشف شده مربوط به تخلف در حوزه پیامک‌های انبوه تبلیغاتی مزاحم، متعلق به این اپراتور است.
سهم بالای رایتل در ارسال پیامک‌های مزاحم؛ ضریب نفوذ 6 درصد، ارسال پیامک مزاحم 22 درصد!

به گزارش سیتنا، بر اساس پایش و نظارت انجام شده در سامانه مدیریت کشف تخلف رگولاتوری (FMS) از ۲۹ شهریور تا 2 مهر، ۶۷ درصد از سیم‌کارت‌های کشف شده مربوط به تخلف در حوزه پیامک‌های انبوه تبلیغاتی مزاحم مربوط به سیم کارتهای اپراتور ایرانسل، ۲۲ درصد اپراتور رایتل، ۹ درصد اپراتور همراه اول و ۲ درصد به اپراتورهای مجازی تلفن همراه است.

در همین حال، مجموع خطوط دائمی و اعتباری واگذار شده در شبکه تلفن همراه عددی نزدیک به ۱۷۶ میلیون خط با بیش از ۱۱۵ میلیون کاربر فعال است که حکایت از ضریب نفوذ ۱۳۹.۵۵ تلفن همراه دارد که ضریب نفوذ همراه اول با ۷۳.۱۷ در رتبه اول، ایرانسل با ۶۰ درصد در رتبه دوم و رایتل با ۶ درصد در رتبه سوم قرار دارد.

نظر به ضریب نفوذ پایین رایتل در مقایسه با دو اپراتور دیگر، ولی سهم ارسال پیامک‌های مزاحم از سوی دارندگان سیم‌کارت این اپراتور رقم قابل توجهی است که لزوم احراز هویت مجدد دارندگان سیم‌کارت رایتل و برخورد دقیق‌تر با تخلفات اینچنینی در این اپراتور را می‌طلبد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-26 14:40

افزودن دیدگاه جدید