کد مطلب: 

234301

رستگار خطاب به آذری جهرمی: فرصت نمایشگاه تلکوم 98 برای رونمایی از دست‌آوردهای صنعت ICT از دست رفت؛ زمان دیگری را در نظر گیرید

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران از اعلام آمادگی برای جبران فرصت از دست رفته‌ی نمایشگاه تلکوم 98 با برگزاری نمایشگاهی در شان صنعت ICT کشور خبر داد.
رستگار خطاب به آذری جهرمی: فرصت نمایشگاه تلکوم 98 از دست رفت؛ زمانی را برای رونمایی از دست‌آوردهای صنعت ICT مقرر کنید

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته، تاکید کرده است که با برنامه‌ریزی پیش‌تر سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ی مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران مقرر بود تا رونمایی از 64 محصول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این شرکت‌‌ها در نمایشگاه تلکوم 98 از انجام شود که این نمایشگاه به دلایلی چند هفته مانده به برگزاری منتفی شد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در بخش دیگری از این نامه از اعلام آمادگی سندیکا و اتحادیه برای جبران فرصت از دست رفته برگزاری نمایشگاهی در شان صنعت ICT کشور خبر داد.

رستگار همچنین خاطرنشان کرد که سندیکا آمادگی دارد که با تمام توان در کنفرانس ظرفیت که توسط وزارت ارتباطات طرح موضوع شده، حضور یابد، اما مهمتر رونمایی از طرح‌های ارزنده‌ای است که ثمره‌ی همکاری دو ساله‌ی مشترک وزارت ارتباطات و صنعت ICT است.

رستگار در پایان از آذری جهرمی درخواست کرد تا تاریخی را برای رونمایی از این دست‌آوردهای صنعت ICT با حضور ایشان اعلام نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-23 21:09

افزودن دیدگاه جدید