کد مطلب: 

232062

نخستین رویداد از سلسله رویدادهای با خانواده در وزارت ارتباطات برگزار شد

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درامور بانوان و خانواده، گفت: به همت همکارانم در دفتر امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با مشارکت موسسه فرهنگی ورزشی پیام و شرکت تیپاکس، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای با خانواده برگزار شد.
نخستین رویداد از سلسله رویدادهای با خانواده در وزارت ارتباطات برگزار شد

به گزارش سیتنا، حانیه سامعی در اینستاگرامش، نوشت:

به همت همکارانم در دفتر امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با مشارکت موسسه فرهنگی ورزشی پیام و شرکت تیپاکس، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای باخانواده برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی که با هدف تقویت بنیان خانواده و کاهش شکاف بین‌نسلی در عصر دیجیتال، در دو بخش بازی‌های ورزشی مثل دال پلان، دارت، شوتبال، لی لی، فوتبال دستی و بازی‌های فکری و رومیزی مثل پست بردگیم، اتلوو، راه شاهی، موشک بازی و... برگزار شد، خانواده‌ها به رقابت و .
فعالیت ورزشی پرداختند.

خانواده اولین نهاد اجتماعی است که هر فرد خواسته یا ناخواسته عضو آن میشود و در شکل‌گیری شخصیت فرد تاثیر بسزایی دارد. در شرایطی که غلبه فضای مجازی ، ارتباط ملموس و واقعی بین افراد خانواده را کمرنگ‌تر کرده ما سعی کردیم با برگزاری این رویداد به بازگشت روابط عمیق و واقعی بین اعضای خانواده بپردازیم.

باور ما این است اگر تصمیم داریم گفتمان حقیقی #باخانواده را در جامعه جاری کنیم ، تنها با حرف زدن نمی‌توان آن را پیش برد و نیازمند عمل و کار اجرایی متناسب است.

با سپاس ویژه از همکاری مجموعه ورزشی پیام و آقای دکتر @mehrdadfakher مدیر محترم هلدینگ فاخر و مدیر عامل تیپاکس که با دغدغه ی فرهنگی، ما را در برگزاری هرچه بهتر رویداد#باخانواده یاری کردند.

این رویداد به عنوان اولین رویداد از سلسله رویدادهای خانواده راه‌اندازی شد تا در عمل به ترویج فرهنگ گذراندن اوقات فراغت باخانواده بپردازیم.

سعی خواهیم کرد رویداد با خانواده را به صورت منظم در فصول مختلف سال اجرا کنیم.

ممنون که کنارمون بودید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-11 15:14

افزودن دیدگاه جدید