کد مطلب: 

231739

ارائه‌ی خدمات لیزینگ و ضمانت‌نامه‌ی صندوق نوآوری به قراردادهای تجاری شرکت‌های دانش بنیان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی میان عرضه‌کنندگان و خریداران فناوری در رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت هوایی گفت: این صندوق خدمات لیزینگ و ضمانت‌نامه قراردادها را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم خواهد کرد.
ارائه‌ی خدمات لیزینگ و ضمانت‌نامه‌ی صندوق نوآوری به قراردادهای تجاری شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی وحدت در حاشیه‌ی رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما در جمع خبرنگاران افزود: حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما حوزه مهم و تحریم‌پذیر است و از سوی دیگر شرکت‌ها اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.

وی با اشاره به جزئیات این رویداد، خاطر نشان کرد: در این رویداد ۴۵۰ نفر از فعالان عرصه صنعت هواپیمایی حضور دارند.

وحدت با بیان اینکه از سوی ۷ شرکت نیز نیازهای فناورانه این صنعت عرضه می‌شود، اظهار کرد:  نشست‌های B2B از برنامه‌های این رویداد است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: در این نشست‌ها قراردادهایی میان خریداران و فروشندگان منعقد می‌شود و تسهیلات لیزینگ این صندوق نیز در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

وحدت، صدور ضمانت‌نامه را از دیگر خدمات حمایتی این صندوق برای این نشست‌ها ذکر کرد و ادامه داد: این صندوق ضمانت‌نامه قراردادها و تسهیلاتی که بتواند برای قراردادها تامین مالی کند، فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، شرکت‌هایی که در این رویداد بتوانند خود را برای خریداران اثبات کنند، با مشکل تامین مالی مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-04 14:02

افزودن دیدگاه جدید