کد مطلب: 

223443
رییس کمیته‌ی فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس:

ورود وزارت ارتباطات در حوزه‌ی مسائل نرم افزاری غیرقانونی است/ به وزارت ارتباطات تذکر داده‌ایم/ اگر از ادامه‌ی این اقدامات پرهیز نکنند، برخورد خواهیم کرد

عضو ارشد کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فقط مسوولیت زیرساخت و سخت افزار را بر عهده دارد و نه نرم افزار را، اما متاسفانه در حوزه‌ی مسائل نرم افزاری دخالت می‌کنند، ورود پیدا کرده و سفارش کار هم می‌دهند.
ورود وزارت ارتباطات در حوزه‌ی مسائل نرم افزاری غیرقانونی است/ به وزارت ارتباطات تذکر داده‌ایم/ اگر از ادامه‌ی این اقدامات پرهیز نکنند، برخورد خواهیم کرد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اقدامات اجرایی برای برگزاری جشنواره‌ی کودک‌آنلاین و برگزاری نشست‌های نقد رسانه‌ای توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات، گفت: یکی از اشکالات همین است که امروز برخی بخش‌ها در عرصه‌ی وظایف تعریف شده‌ی خودشان اقدام نمی‌کنند و می‌گویند با مشکلات اعتباری مواجه‌ایم، اما در امور دیگر دخالت می‌کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما به عنوان حاکمیت موظف هستیم تمام بخش‌ها را به رسمیت بشناسیم و اگر مطالباتی هم داریم در همان مسیر باشد.

رییس کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس، خاطرنشان کرد: امروز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فقط مسوولیت زیرساخت و سخت افزار را بر عهده دارد و نه نرم افزار را، اما متاسفانه در حوزه‌ی مسائل نرم افزاری دخالت می‌کنند، ورود پیدا کرده و سفارش کار هم می‌دهند.

پژمان‌فر ادامه داد: این اقدامات در صورتی انجام می‌شود که نه مسوولیتی دارند و نه براساس مصوبه‌ی شورای عالی فضای مجازی چنین چیزی ذکر شده و نه این کار قانونی است.

پژمان‌فر، ادامه داد: این تذکر را به وزارت ارتباطات داده‌ایم، اما به هر حال فرامسوولیتی عمل کرده و احساس می‌کنند در همه‌ی موضوعات باید ورود پیدا کنند.

رییس کمیته‌ی فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس، خاطرنشان کرد: کار روابط عمومی وزارت ارتباطات غلط و غیرقانونی است و تذکر هم داده‌ایم و اگر از این اقدامات پرهیز نکنند برخورد خواهیم کرد.

پژمان‌فر، در پایان بار دیگر تاکید کرد که برای تمام مسائلی که خلاف قانون است به این وزارتخانه تذکر داده‌ایم و باز هم تذکر می دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-01 11:57

افزودن دیدگاه جدید