کد مطلب: 

220941

با فعال کردن «حالت مرخصی» در واتس آپ، پیغام دریافت نکنید!

شرکت واتس آپ در حال کار بر روی افزودن ویژگی جدیدی به این پیام‌رسان است که به کاربران اجازه می‌دهد با فعال کردن «حالت مرخصی» هیچ پیغامی دریافت نکنند و برای مدتی از دریافت پیام در واتس اپ راحت شوند.
با فعال کردن «حالت مرخصی» در واتس آپ، پیغام دریافت نکنید!

به گزارش سیتنا، علاوه بر حالت مرخصی، ویژگی دیگری در واتس اپ فعال می‌شود که گفتگوهای صورت گرفته در گروه‌ها را به صورت موقت یا دائم در حالت Mute قرار داده و نوتیفیکیشینی برای آنها دریافت نکنند.

این امکان در حال حاضر نیز در واتس اپ وجود دارد، ولی کاربران نوتیفیکیشینی درباره پیام‌های خوانده نشده دریافت می‌کنند و تعداد پیام‌های خوانده نشده، روی آیکون واتس اپ دیده می‌شود. ویژگی جدید این نوتیفیکیشین را حذف می‌کند.

با فعال شدن این ویژگی جدید، کاربران باید به فهرست گفتگوها رفته و گفتگوی گروهی را قصد غیرفعال کردن آن دارند، در حالت Mute قرار دهند. شرکت واتس اپ هنوز زمان مشخصی برای عرضه این دو ویژگی جدید مشخص نکرده است.

واتس اپ محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان دنیاست و تعداد کاربران آن به عدد 1.5 میلیارد نفر نزدیک شده است. بر اساس آمارهای این شرکت پیام‌رسان، واتس اپ روزانه بیش از 65 میلیارد پیام متنی را تبادل می‌کند و بیش از 2 میلیارد دقیقه صرف تماس‌های صوتی و تصویری بین کاربران آن می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-12 09:34

افزودن دیدگاه جدید