کد مطلب: 

220447
در پی تصمیم برای جابجایی درون سازمانی مدیران شرکت مخابرات بعد از چهار سال؛

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تبیین کرد: جابجایی سطوح مدیریتی درون سازمان از ابزار مدیریتی تجربه‌شده و کهن است/ این گردش شغلی، امری تشویقی برای افراد توانمند است/ در این رهگذر توجه به نیروهای مستعد و جوان اجتناب ناپذیر است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: تغییر شغل و جابجایی سطوح مدیریتی درون سازمان نیز از ابزار مدیریتی تجربه‌شده و کهن است تا از توانمندی‌های افراد در بخش‌های مختلف سازمان استفاده بهینه شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تبیین کرد: جابجایی سطوح مدیریتی درون سازمان از ابزار مدیریتی تجربه‌شده و کهن است/ این گردش شغلی، امری تشویقی برای افراد توانمندی است/ در این رهگذر توجه به نیروهای مستعد و جوان اجتناب ناپذیر است

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

در دنیای حرفه‌ای کسب‌ و کار، بهره‌مندی از اصول مجرب و به سنجش درآمده، گام مهمی در موفقیت گروه‌ها و سازمان‌های مختلف است.
تغییر شغل و جابجایی سطوح مدیریتی درون سازمان نیز از ابزار مدیریتی تجربه‌شده و کهن است تا از توانمندی‌های افراد در بخش‌های مختلف سازمان استفاده بهینه شود.
این گردش شغلی به‌ نوعی یک امر تشویقی برای افراد توانمندی است که به جای کسب تجربیات جدید در خارج از سازمان، در بخش‌های مختلف سازمان خود بخت آزمایی کنند و حتی عملکرد مطلوب‌تری را نسبت به قبل، از خود نشان دهند.
بر این اساس و با تمرکز بر چالاکی سازمان و بهره‌مندی از ایده‌ها، راهکارها و نظرات گوناگون و متنوع بر آن شدیم تا این برنامه را در شرکت مخابرات ایران به اجرا درآوریم.
طبق این هدف، تمام مدیرانی که چهار سال در یک پست مشغول به فعالیت هستند، بنا بر همین دلایل جابجا می‌شوند تا با افزایش رضایت شغلی و تعهد سازمانی موجبات شکوفایی هرچه بیشتر در مجموعه را فراهم آوریم.
ناگفته پیداست که در این رهگذر توجه به نیروهای مستعد و جوان و سرشار از ایده های نو و بکارگیری به موقع آنان در این مسیر اجتناب ناپذیر است.
امید است تا با کمک این راهبرد توسعه‌ای و با دیدی وسیع‌تر، مدیران سازمان گام‌های مؤثرتری برای کسب بهترین نتایج بردارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-31 10:38

افزودن دیدگاه جدید