کد مطلب: 

220302

کاهش سن مدیریت در وزارت ارتباطات از 54 به 47 سال

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه انتصابات به صورت شفاف انجام می شود، از کاهش 7 سال میانگین سن مدیریت و افزایش مدیران زن در وزارت ارتباطات خبر داد.
کاهش سن مدیریت در وزارت ارتباطات از 54 به 47 سال

به گزارش سیتنا، شاهین جعفر پور رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اولویت ها و رویکردهای مهم مرکز نوسازی و تحول اداری، شفافیت در انتصابات را یکی از رویکردهای مهم این مرکز عنوان کرد وگفت: انتصابات در وزارت ارتباطات شفاف و ضابطه مند شده است به طوری که تمام مراکز نظارتی و اداری وزارت ارتباطات به صورت شفاف نظر خود را اعلام می کنند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ سازمان امور اداری و استخدامی، کانون ارزیابی منابع انسانی در وزارت ارتباطات تشکیل و تمام انتصابات مدیران پایه و میانی در چند ماه گذشته فرآیند کانون ارزیابی منابع انسانی را طی کرده است و با همین رویکرد افزایش مدیریت بانوان در وزارت ارتباطات را شاهد بودیم.

جعفر پور با اشاره به جوانگرایی در مدیریت های وزارت ارتباطات، تصریح کرد: بر همین اساس با انتصابات انجام شده، میانگین سنی مدیران در وزارت ارتباطات با 7 سال کاهش، از 54 سال به 47 سال رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-27 16:17

افزودن دیدگاه جدید