کد مطلب: 

218468
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توجه به خواسته ها و دغدغه های کارکنان و بازنشستگان از سوی مدیریت را یک ضرورت دانست و افزود: مدیریت جدید شرکت از زمانی که در شرکت تشکیل شد همواره بر توجه به کارکنان و وضعیت معیشتی آنان توجه داشت لذا، مشکلات و مطالبات شاغلان و بازنشستگان شرکت همواره مورد توجه بوده و با برنامه ریزی مناسب بر رفع آن کوشا خواهیم بود.
وعده مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای پرداخت مطالبات شاغلان و بازنشستگان طبق برنامه

به گزارش سیتنا، مهندس صدری، که در حاشیه آیین افتتاح و نشست با مدیران، کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه اصفهان در سالن کوثر مخابرات اصفهان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: نیروی انسانی هر سازمانی تأثیر مستقیم در حفظ، تقویت و توسعه برند آن سازمان دارد، بر این اساس، کارکنان شرکت مخابرات ایران نیز نقش ارزنده ای در این مهم دارند.

وی، در همین زمینه افزود: شرکت مخابرات ایران بر اساس وسعت و دیرینه ای که دارد یک سرمایه ملی محسوب می شود، از اینرو همه کارکنان با اهمیت به این موضوع برای حفظ و تقویت برندینگ شرکت باید تلاش کنند.

مهندس صدری، در ادامه تصریح کرد: شرکتی به این بزرگی و عظمت، امانتی ست نزد ما که همه باید با حفظ ارزش های سازمانی، آن را به نسل های بعد بسپاریم، لذا همه نسبت به ارتقاء برند مخابرات مسوول هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بر اهمیت ایجاد فضای سالم در بین کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: شور و شعف و انگیزه کاری در پی فراهم شدن فضای سالم در بین کارکنان بالا خواهد رفت.

مهندس صدری، در ادامه افزود: ایجاد رفاه سازمانی یکی از مولفه های داشتن فضای سالم در شرکت است که باید در راستای توجه به معیشت کارکنان همواره با آن اهمیت داده شود.

وی، همچنین بر نظم و انضباط کاری در شرکت تاکید کرد و گفت: هر شرکتی برای موفقیت و تحقق اهداف خود باید در دایره نظم و انضباط تعریف شده حرکت کند تا انحراف از مسیر فعالیت شرکت به حداقل خود برسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از پیگیری موضوع صندوق 6 درصد کارکنان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات صندوق 6 درصد کارکنان را بررسی کرده ایم و تلاش داریم مشکلات این بخش به زودی برطرف شود.

مهندس صدری، توجه به مسایل فرهنگی را ضروری دانست و افزود: همه ما باید بر اساس خط مشی و چارچوب فرهنگی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام برای ما ترسیم کرده حرکت کنیم.

وی، توجه به ارباب رجوع را سرلوحه اصلی همه کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما چه مدیران و چه کارکنان در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم در صورت ملاقات با ارباب رجوع باید بر حضور آنان احترام و خواسته هایشان را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به کاهش استفاده از تلفن ثابت اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که اینترنت و تلفن سیار کاربرد بیشتری نزد کاربران دارد، استفاده از تلفن ثابت به حداقل خود رسیده در نتیجه درآمد بخش ثابت با توجه به قطع آبونمان آن به اندازه زیادی کاهش پیدا کرده، لذا باید با ایجاد سرویس های خدمات ارزش افزوده و فراهم ساختن چابکی شرکت، این مشکل را به حداقل برسانیم.

مهندس صدری، در پایان سخنان خود به پرسش و پاسخ با کارکنان و بازنشستگان پرداخت و به سوالات آنان تک به تک پاسخ داد.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه

گزارش / گفتگو