کد مطلب: 

214805

اعلام زمان آزادسازی سهام ترجیحی کارکنان، تسویه اقساط و تسریع در پرداخت سود سهام داران ترجیحی شرکت مخابرات ایران

با توجه به تاکید سهامدار عمده و اعضای هیئت مدیره، زمان آزادسازی سهام ترجیحی کارکنان، تسویه اقساط و اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود سهام داران ترجیحی شرکت مخابرات ایران اعلام شد.
اعلام زمان آزادسازی سهام ترجیحی کارکنان، تسویه اقساط و تسریع در پرداخت سود سهام داران ترجیحی شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: سهامداران ترجیحی، سود خود را طی دو قسط در مرداد و شهریور ماه امسال دریافت خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: به منظور تسویه مطالبات سود سهام ترجیحی و پرداخت کامل اقساط برای آزاد سازی سهام یاد شده تا شهریور ماه سال جاری بر مبنای برنامه ریزی های به عمل آمده و در پاسخ به درخواستهای کارکنان شاغل و بازنشسته دارای سهام ترجیحی شرکت مخابرات ایران، ضمن تقلیل زمان اعلام شده قبلی مقرر شد در خصوص تسریع پرداخت و تسویه مطالبات سود سهام تقسیمی در مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به سال مالی ۹۶ حداکثر تا پایان شهریور ماه اقدام شود.

همچنین در راستای اجرایی شدن دیگر خواسته همکاران گرامی مبنی بر تسویه اقساط خرید سهام ترجیحی با سازمان خصوصی سازی و آزادسازی سهام یادشده، مقرر شد به دنبال پرداخت های قبلی اقساط ۹ گانه، نسبت به پرداخت یک جای قسط دهم تا پایان شهریور ماه اقدام و چندین ماه زودتر از موعد قانونی نسبت به آزادسازی و تملک قطعی کارکنان مشمول بر سهام مربوطه اقدام شود.

لازم به ذکر است که شرکت مخابرات ایران تاکنون از محل سود های توزیعی سالیانه نسبت به تسویه اقساط سهام ترجیحی اقدام نموده و مبلغی از کارکنان مشمول بابت خریداری سهام ترجیحی اخذ ننموده است.

این درحالی است که علی رغم سود قلیل توزیعی در سالهای اول و دوم واگذاری سهام ترجیحی که کفاف اقساط سالیانه خرید سهام را نمی داده نسبت به توزیع سود مناسب به کارکنان و همزمان خریداری نقدی سهام شرکت ارتباطات سیار و شرکت شسکام برای کلیه دارندگان سهام ترجیحی اقدام نموده و در چارچوب خصوصی سازی شرکت امکان مناسبی بابت مالکیت سهام شرکت مخابرات ایران ، شرکت ارتباطات سیار و شسکام را برای کارکنان گرامی فراهم نموده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-26 23:22

دیدگاه‌ها

تصویر منصور برزه کار
باسلام درمورداعلانیه ای دال برپرداخت مبلغ 2440000ریال درسال96این مبلغ رابه شماره حساب همراه اول که کارگزینی اداره دادپرداخت کردیم منتها قرارنشدپس ازپرداخت به ادرسی رسیدزرد رنگ راارسال کنیم که درحالحاضردردست داریم.ایامشکلی نخواهیم داشت.باتشکر؟
ارسال شده توسط منصور برزه کار در 14 مرداد 97 - 06:14

افزودن دیدگاه جدید