کد مطلب: 

214785

میز خدمت رگولاتوری راه اندازی شد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد رگولاتوری، از راه‌اندازی میز خدمت در طبقه همکف این سازمان خبر داد.
میز خدمت رگولاتوری راه اندازی شد

به گزارش سیتنا، حمید تفرشی افزود: میز خدمت با دستور مستقیم رئیس جمهوری و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاههای اجرائی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد رگولاتوری، پیرامون خدمات قابل ارائه در میز خدمت رگولاتوری، عنوان کرد: صدور پروانه خدمات ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی، صدور گواهی تائید نمونه تجهیزات این حوزه، صدور مجوز ثبت سفارش و ترخیص تجهیزات رادیوئی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور اعتبارنامه آزمایشگاهها برای تائید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات و صدور مجوز خدمات رادیوئی از خدماتی است که در میز خدمت به مراجعین ارائه می‌شود.

تفرشی، با اشاره به نو پا بودن این روش ارائه خدمت در کشور، تصریح کرد: در مرحله نخست ارائه خدمات در میز خدمت بررسیهای میدانی انجام شده و نظرات مراجعین دریافت می‌شود تا با توجه به بازخورد مراجعین شیوه ارائه خدمات بهینه شود. در مراحل بعدی نیز اقداماتی در راستای الکترونیکی شدن کامل تمامی خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-26 14:44

افزودن دیدگاه جدید