کد مطلب: 

211704

اینستاپست اعتراضی بهنوش بختیاری؛ کم مانده شلوارشان را پایین بکشند!

بهنوش بختیاری نوشت: به فیلمای ما میگفتن سوپر مارکتی؟ خودشون روی هرچی شونه تخم‌مرغه سفید کردن، فقط کم مونده شلوارشون رو بکشن پایین برای مردم!
اینستاپست اعتراضی بهنوش بختیاری؛ کم مانده شلوارشان را پایین بکشند!

به گزارش گروه وبگردی سیتنا، بختیاری با انتشار نقل قولی از اکرم محمدی بازیگر پیشکسوت سینما در اینستاگرام، درباره بیکاری طولانی مدت این بازیگر در اینستاگرام نوشت:

" اکرم جان. سینما خیلی وقته بی حرمت شده، چندی پیش برای فیلمی که ۳۸ بازیگر دارد. قرارداد بستم و الان اصلا معلوم نیست چرا یک طرفه قرارداد لغو شده. خانومی، آقایی میاد از ما خوشش نمیاد، تمام، انقدر حرمت قائل نیستن که زنگ بزنن اطلاع بدن، انقدر بی ادبی جریان دارد که هیچکس جواب تلفنت رو هم نمیدهد، انقدر شعورها سطح پایین است که فکر نمیکنن لغو قرارداد نمیتونه یکطرفه باشه و این میتونه شکایت منو به دنبال داشته باشه، البته حیف وقت که برای اینجور آدما و اینجور فیلم‌ها گذاشته بشه، در روی پاشنه نمی گردد.

مطمئنم شما هم روزگارت عوض خواهد شد، خواستم بگم من درک میکنم که چقدر بی حرمت شده این سینما، نتیجه کارها روهم که داری میبینی، به فیلمای ما میگفتن سوپر مارکتی؟خودشون روی هرچی شونه تخم‌مرغه سفید کردن، فقط کم مونده شلوارشون رو بکشن پایین برای مردم، خجالت آوره، شرم آوره، منتهی تریپ و فاز روشنفکری دارن و قیافه ما خفنیم و این حرفا دیگه شبا دورهم هستن و بازیگرای فیلمام همه مشترکوالا نتیجه کار در حد فیلمای بهادر وحشی و چی چی خزائیه و بامرام شدی شبیه باورام."

منظور بهنوش بختیاری از فیلمی که 38 بازیگر دارد، فیلم پرستاره "ما همه با هم هستیم" به کارگردانی کمال تبریزی است که بازیگرانی همچون مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، هانیه توسلی و... قرار است در آن بازی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-18 21:35

افزودن دیدگاه جدید