کد مطلب: 

208765

رشد 250 درصدی انتصاب زنان در مدیریت‌های میانی دولت روحانی

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان و خانواده با تاکید به رشد 250 درصدی انتصاب زنان در مدیریت میانی در دولت یازدهم، گفت: در دولت دوازدهم وزیری در حوزه ارتباطات داریم که به رشد زنان و توانایی های آنان معتقد است و از آن حمایت می کند.
رشد 250 درصدی انتصاب زنان در مدیریت‌های میانی دولت روحانی

به گزارش سیتنا، دکتر سودابه رادفرد در همایش نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توان افزایی زنان، گفت: پس از تدوین سند راهبردی زنان و خانواده که با نگاه به برنامه پنجم و ششم توسعه و با توجه به اسناد بالا دستی تصویب شد یکی از شاخص های مد نظر توسعه پایدار و متوازن در این زمینه بود.

وی افزود: توسعه متوازن ما را بر آن داشت که زنان شهری و روستایی هم زمان بتوانند از آموزش های لازم برای استفاده از اینترنت در جهت اشتغال زایی بهرمند شوند.

دکتر رادفرد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی استفاده از اینترنت برای اشتغال‌زایی در 50 نقطه کشور در سال 96 با همکاری ادارات کل ICT استانی، تصریح کرد: برای سال 97 در نظر داریم این آموزش ها را در 270 نقطه کشور و در دورترین نقاط روستایی کلید بزنیم که به صورت پایلوت طرح را در روستای ابرکوه استان یزد اجرا کرده ایم.

مشاور وزیر ارتباطات تاکید کرد: در دولت یازدهم انتصاب زنان در مدیریت های میانی 250 درصد رشد داشته است و در دولت دوازدهم هم در وزارت ارتباطات سه زن به عنوان عضو هیات مدیره و معاون سازمان های تابعه منصوب شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 12:09

افزودن دیدگاه جدید