کد مطلب: 

207013
وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری شهرستان منوجان:

اولین بخش پرداخت وام ها برای حوزه‌ی اشتغال جوانان آغاز شده است/ 90 میلیارد تومان به حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان تخصیص داده شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: 90 میلیارد تومان به حوزه ارتباطات استان کرمان تخصیص داده شده و در حال هزینه است و تاکنون یک‌هزار و 400 روستای آن که بیش از 7 هزار نفر جمعیت دارد، زیر پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول قرار گرفته است و وضعیت ارتباطات مابقی روستاهای استان و روستاهای شهرستان منوجان تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود.
اولین بخش پرداخت وام ها برای حوزه‌ی اشتغال جوانان آغاز شده است/ 90 میلیارد تومان به حوزه‌ی ارتباطات استان کرمان تخصیص داده شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری منوجان، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری شهرستان منوجان، اظهار داشت: امروز اگر استقلالی در منطقه و حرفی برای گفتن داریم با اراده امام راحل و رهبری ایشان است که مسیر را برای ما ترسیم کرد و شهدایی که با جانفشانی، میراثی گرانبها بر جای گذاشتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان داشت: هر حکومتی نقاط ضعف و قوتی دارد و مزیت جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت و رهبری است زیرا این مردم کسانی بودند که در برهه های مختلف با تقدیم خون خود از ذره ذره خاک وطن و ناموس خویش دفاع کردند.

آذری جهرمی ابراز داشت: در برهه ای که تهاجمات فرهنگی امکان آشوب در کشور را فراهم می کرد مردم به میدان آمدند و این قائله ها را خنثی کردند.

وی افزود: امروز نظام به حمایت مردم نیاز دارد البته دولت نیز وظایفی در قبال معیشت مردم بر عهده دارد که باید آنها را رفع کند.

آذری جهرمی با اشاره به صادرات غیر نفتی کشور، تشریح کرد: صادرات غیر نفتی ما با تلاش های صورت گرفته از صادرات نفتی پیشی گرفته اما به شدت محسوس است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین داشت: در مسیر رسیدن به قله، سختی هایی وجود دارد که مهمترین نکته در این مسیر بهبود شرایط و بذر امید است که برای رسیدن به هدف ما را یاری دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فتنه های دشمنان و ناامید کردن امید مردم نسبت به نظام جمهوری، بیان کرد: با ابراز تأسف امروز شاهد آن هستیم که در کشور تهاجم هایی نسبت به ناامید کردن مردم به نظام جمهوری رخ می دهد و کسانی هستند که با تزریق یاس در کشور می خواهند امید مردم را از بین ببرند که ما باید در زمینه رفع این مشکلات تلاش مضاعف کنیم.

آذری جهرمی اذعان داشت: وظیفه هر مسوولی است که پاسخگوی مردم باشد تا اینکه ضعف ما دچار ناامیدی مردم نسبت به نظام نشود چراکه عملکرد ضعیف ما باعث تشدید این شرایط و این حجمه ای که در کشور وجود دارد خواهد شد.

وی ابراز کرد: در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال جوانان برنامه های خوبی برای سال آتی پیش رو خواهیم داشت که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

به گزارش سیتنا، آذری جهرمی با اشاره به اعتبارات حوزه اشتغال با همکاری دولت و بانک ها، تصریح کرد: اولین بخش پرداخت وام ها آغاز شده که این امر باعث اشتعال جوانان خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات بیان شده در ابتدای جلسه توسط نماینده پنج شهرستان جنوبی و فرماندار منوجان، تشریح کرد: مباحث مربوط به منطقه منوجان برق است که با وزارت نیرو مذاکراتی صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم تعرفه برق آبان‌ماه که تعرفه زمستان محاسبه می شود را به تعرفه تابستان اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اراضی کشاورزی و مسکونی شهرستان منوجان که فاقد اسناد است پیگیری می شود، تبیین داشت: چاه های آب معضلی سراسری است چراکه کشور در بحران کم آبی قرار دارد.
 
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در زمینه سهمیه کنکور دانش‌آموزان منوجان که با شهرستان جیرفت تطبیق داده شده است، اذعان داشت: تطبیق سهمیه‌ها در کنکور با شهرستان جیرفت در واقع توانمندسازی دانش‌آموزان است، زیرا این امر موجب ایجاد رقابت در میان آن‌ها می‌شود.

آذری‌جهرمی اضافه کرد: قطعاً دانش‌آموزان بیشتر تلاش می‌کنند که رتبه بالاتری در این زمینه کسب کنند، اما پیگیری‌های لازم برای ضایع نشدن حق دانش‌آموزان هر شهرستان انجام می‌شود و از آنجا که منوجان شهرستانی ورزشی اما فاقد امکانات ورزشی است، قول مساعد برای ایجاد فضای ورزشی می‌دهیم.

وی با اشاره به حوزه ارتباطات این منطقه اظهار داشت: 90 میلیارد تومان به حوزه ارتباطات استان کرمان تخصیص داده شده و در حال هزینه است و تاکنون یک‌هزار و 400 روستای آن که بیش از 7 هزار نفر جمعیت دارد، زیر پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول قرار گرفته است و وضعیت ارتباطات مابقی روستاهای استان و روستاهای شهرستان منوجان تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-01 19:41

افزودن دیدگاه جدید