کد مطلب: 

206873

تحسین رسانه‌های جهانی از Huawei Mate 10 Pro

از عرضه گوشی Huawei Mate 10 Pro به بازار دنیا سه ماه گذشته است ولی همچنان این گوشی با تحسین رسانه‌های برتر دنیا همراه است.
تحسین رسانه‌های جهانی از Huawei Mate 10 Pro

سیتنا - در این گزارش به چند نمونه از آخرین موفقیت های گوشی Huawei Mate 10 Pro از دید رسانه‌های برتر دنیا اشاره می کنیم.

Inquirer به HUAWEI Mate 10 Pro امتیاز ۹ از ۱۰ داد

Ben Woods از وبسایت The Inquirer، در بررسی هفته گذشته خودش اعلام کرد: Mate 10 Pro  لایق امتیاز 9 از 10 در این رسانه است. "به طور خلاصه، گوشیهای هوشمند در سالهای اخیر با دو چالش بزرگ برای تجربه کاربر مواجه شده است: یکی از آنها عمر باتری طولانی تر است که درعین حال قدرت پردازنده ها هم افزایش پیدا میکند و دومین عملکرد دوربین در نور کم است. با استفاده از Huawei Mate 10 Pro هر دو آنها را در یک گوشی ترکیب شده است. "

وبسایت Phone Arena پیشنهاد داد که اگر کسی در بازار به دنبال دستگاهی با ارزش و خاص میگردد، نمی تواند دستگاهی همانند Mate 10 Pro را به عنوان ایده آلترین انتخاب ممکن نبیند! Mate 10 Pro یک دستگاه شگفت انگیز و یک معامله باورنکردنی برای یک گوشی با ارزش است.

"با توجه به شگفت انگیز بودن شارژ باتری در تمام طول روز، طراحی خیره کننده و عملکرد باورنکردنی، Mate 10 Pro با طراحی شیشه ای و فلزی، یک صفحه نمایش نزدیک به صفحه نمایش بدون لبه، یک دوربین برتر و اولین پردازنده AI متمرکز در جهان نقاط قوتی است که میتوان در یک جمله برای آن توصیف کرد. این موارد دستگاه را به یک گوشی بسیار جذاب تبدیل کرده است.

HUAWEI Mate 10 Pro: دوربین خیره کننده با تشخیص صحنه خودکار اتوماتیک و قدرت گرفته از هوش مصنوعی

وبسایت Android Headlines، به ویژگیه ای دوربین Mate 10 Pro توجه کرده است. این مقاله ویژگی هایی مانند حالت تکرنگ خیرهکننده و تشخیص صحنه اتوماتیک را نشان میدهد که این پرچمدار را از دیگر دستگاه های بازار جدا میکند.

NPU فعالیت های سنتی ما را "معنی دار” میکند. تشخیص صحنه اتوماتیک به روش هواوی برای شناسایی صحنه ها و ترکیب آنها اکنون به AI مجهز شده است تا نه تنها صحنه ها را سریع تر و دقیق تر تشخیص میدهد بلکه از صحنه های معمول عکس نیز یاد میگیرد.

در تکمیل صحبت ها، "سطح رعایت نکات مهم در طراحی Mate 10 Pro بسیار بالا رفته است و  به نباید طراحی ارگونومی و محل های مناسب قرارگیری دوربین را نادیده بگیریم. آسان تر گرفتن دستگاه در دست و ایجاد احساس و عمق بیشتر به نسبت به نسل های قبل در این گوشی قدرتمند Huawei تنها یک قطعه از پازل است که این پرچمدار را خیره کننده تر میکند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-28 11:21

افزودن دیدگاه جدید