کد مطلب: 

206313
سراییان در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران؛

نزول زیان عملیاتی و کاهش مناطق مخابراتی زیان‌ده در سال گذشته

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار، گفت: «یکی از مهم ترین پارامترهای شرکت های بورس، شفافیت در بورس است که از فروردین 95 تاکنون، شفافیت در صورت‌های مالی و عملکردی شرکت مخابرات ایران به نحو قابل توجهی افزایش یافته است».
نزول زیان عملیاتی و کاهش مناطق مخابراتی زیان‌ده در سال گذشته

به گزارش سیتنا، دکتر سراییان در این مراسم، افزود: اعتقاد و همدلی تمام مجموعه از بالاترین تا پایین‌ترین لایه شرکت مخابرات ایران در سال گذشته، موجب آغاز اجرای برنامه تحول و توسعه شرکت مخابرات ایران و ادامه مسیر آن بوده است.

وی با تشکر از سهامداران و اعضای هیات مدیره برای اعتماد به مدیران، گفت: تیم اجرایی و مدیریتی شرکت مخابرات ایران در دو سال گذشته معنای جدیدی از تعامل را با اعضای هیات مدیره در روابط بین سازمان ایجاد کرد.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران، همچنین کاهش زیان عملیاتی و کاهش مناطق مخابراتی زیان ده را از مهم ترین نتایج عملکرد سال گذشته شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و از تاثیر مناسب آن در ایجاد انگیزه سازمانی در مجموعه شرکت خبر داد.

سراییان، مهم ترین چالش ها را در دنیای کنونی، اشتغال، محیط زیست، بهره وری، خلق ثروت وتوسعه عنوان کرد و افزود: در این کارزار اقتصادی حوزه ICT حقیقتا به عنوان پیشران توسعه شناخته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-16 14:53

افزودن دیدگاه جدید