کد مطلب: 

205646

فیلم/ آذری جهرمی: "کاری کنیم که بماند، نه کاری کنیم که بمانیم"

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد که من ظرفیت وزارت ارتباطات و نیروهای شاغل در آن را در سطحی می دانم که یک انقلاب بزرگ را ایجاد کنیم.
فیلم/ آذری جهرمی: "کاری کنیم که بماند، نه کاری کنیم که بمانیم"

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در بخشی از سخنرانی اش در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه ضمن تاکید بر ظرفیت نیروهای این وزارت، خاطرنشان کرد که "کاری کنیم که بماند، نه کاری کنیم که بمانیم".

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-25 15:05

دیدگاه‌ها

تصویر سارا
از آقای وزیر تقاضا داریم به وضعیت شرکت مخابرات ایران که در حال حاضر بدون مدیرعامل می باشد و نیز وضعیت معیشت کارمندان که بعد از خصوصی سازی درسال88 با بدعهدی مدیران و اعضای هیئت مدیره مواجه شده اند رسیدگی نماید تا شاید ماندگار شود. اهم بدعهدی ها به شرح زیر است: 1- افزایش حقوق سنواتی در برخی سالها کمتر از نرخ تورم 2- عدول از آیین نامه اداری و استخدامی مصوب خود شرکت مخابرات ایران که بعد از خصوصی سازی توسط خود این شرکت تدوین شده است. 3- حذف اضافه کاری از بدنه کارمندی و اختصاص آن به افراد خاص 4- حذف کارانه و حق جذب و حق تخصص 5- حذف و کاهش پاداش بهره وری از 100 درصد تا 10 درصد 6- اختصاص پاداشهای کلان به مدیران و افراد خاص 7- حذف سیستم طبقه بندی مشاغل و احراز گروه در هر چهارسال یکبار 8- انتخاب سفارشی و باندی مدیران و حذف کامل شایسته سالاری 9- فروش املاک و خانه های سازمانی شرکت در اکثر شهرها و عدم پاسخگویی و شفافیت در هزینه کردن این پولها 10- خالی کردن پول صندوقهای بازنشتگی و محلی ومسکن توسط مدیران و به تبع آن عقب افتادن وام و پاداش بازنشتگی همکاران در مواقعی تا دوسال 11- استخدامهای قراردادی بی حد و حساب و سفارشی توسط مدیران منطقه که بار مالی زیادی به همراه دارد 12- عدم افزایش متناسب با نرخ تورم وامهای مسکن محلی ضروری و... لازم به توضیح است که در حال حاضر یک کارمند با مدرک کارشناسی با سابقه کار مساوی در وزارت ارتباطات نسبت به کارمند با همان شرایط در شرکت مخابرات ایران دقیقا دو برابر بیشتر حقوق می گیرد که این نتیجه سالها بدعهدی مدیران شرکت مخابرات ایران است. بعد از پیگیریهای مکرر چند ساله و عدم پاسخگویی درخور از طرف مدیران مربوطه اخیرا نامه ای از طرف انجمن صنفی به ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات نوشته شده و اکثر موارد مذکور به اطلاع ایشان رسیده است ودراین راستا قرار است یک تجمع و تحصن سراسری در ماه آینده برگزار گردد که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال شده توسط سارا در 05 دى 96 - 13:35

افزودن دیدگاه جدید