کد مطلب: 

204958
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت در پاسخ به سیتنا:

تا یک سال دیگر باید تمام دستگاه‌های ارتباطی سیم‌کارت‌خور رجیستر شوند

سامانه رجیستری طوری طراحی شده است که تمام دستگاه هایی که سیم کارت استفاده می کنند در یک بازه زمانی بعد از اجرای کامل تحویل موبایل می توانند اضافه شوند و این امر دیده شده است ولی اجرای آن حداقل یک سال طول می کشد.
تا یک سال دیگر باید تمام دستگاه‌های ارتباطی سیم‌کارت‌خور رجیستر شوند

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست خبری مجمع واردات موبایل با موضوع " تعلل دولت در اجراى طرح رجیسترى" و با حضور روسای انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی و اتحادیه صوتی تصویری و موبایل برگزار شد.

امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در نشست این انجمن و در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه آیا طرح رجیستری مختص موبایل است یا سایر لوازم الکترونیکی همچون تبلت و لپتاپ و غیره را شامل می شود؟ گفت: سامانه همتا درباره تجهیزات سیم کارت خور است.

وی ادامه داد: در قدم اول موبایل و تبلت است ولی سامانه طوری طراحی شده است که به عنوان مثال دستگاه های ارتباطی مانند یک سری پیجرها یا جی پی اس ها و تمام دستگاه هایی که سیم کارت استفاده می کنند در یک بازه زمانی بعد از اجرای کامل تحویل موبایل می توانند اضافه شوند و این امر دیده شده است ولی اجرای آن حداقل یک سال طول می کشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-26 17:51

افزودن دیدگاه جدید