کد مطلب: 

203460

تشریح دستاوردهای حضور صنایع ارتباطی آوا در نمایشگاه تلکام بوسان

مدیران عامل شرکت مخابرات ایران و شرکت صنایع ارتباطی آوا در حاشیه‌ی نمایشگاه 2017 ITU Telecom World از دستاوردهای تکنولوژیکی مرکز تحقیقات مخابرات کره جنوبی بازدید کردند.
تشریح دستاوردهای حضور صنایع ارتباطی آوا در نمایشگاه تلکام بوسان

به گزارش خبرنگار سیتنا، مدیرعامل مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا در حاشیه‌ی نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان کره جنوبی از دستاوردهای تکنولوژی مرکز تحقیقات مخابرات کره ETRI بازدید کردند و دکتر سراییان بر تبادل دانش فی مابین این مرکز و صنایع داخلی مانند آوا برای تولید داخلی برخی از دستاوردهای تکنولوژیک ETRI تاکید کرد.

در این بازدید مهندس قنبری رئیس هیات مدیره و دکتر رفیعی، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند.

در همین راستا، مهندس فریبرزنژاد دادگر، در حاشیه نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان کره جنوبی در گفت و گو با خبرنگار سیتنا از برگزاری جلسات مشترک با اپراتور آذربایجان و همچنین برخی کشورهای آفریقایی و همچنین برزیل به منظور انتقال دانش و سرمایه گذاری مشترک خبر داد و در عین حال تاکید کرد این موضوع را پس از نمایشگاه پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به بازدید مهندس جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم نمایشگاه از غرفه‌ی این شرکت در پاویون ایران، گفت: ایشان پس از جلسه اختصاصی با دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات از پاویون جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد و ضمن بازدید از شرکت‌های خصوصی حاضر در پاویون ایران، نکاتی را برای اصلاح روش حضور در نمایشگاه متذکر شد که جای تامل و تعمق دارد.

دادگر ادامه داد: وزیر ارتباطات خطاب به شرکت های خصوصی، گفت که برای رقابت با رقبای بزرگتر وجه تمایز خود را که همان امکان سفارشی سازی و قیمت است باید به شکل کاملا آشکار با روشهای تبلیغاتی مناسب به مخاطبین منتقل کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا با بیان اینکه بازدید عمومی از نمایشگاه وجود دارد و بین پاویون‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم ملاقات صورت گرفته است، اظهار کرد: دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در روز اول و سوم نمایشگاه از پاویون ایران بازدید کردند که هماهنگی در این خصوص جای تشکر دارد.

گفتنی است؛ نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU با حضور دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا، از سوم مهرماه جاری آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز در بوسان کره جنوبی میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-27 16:59

افزودن دیدگاه جدید