کد مطلب: 

203340

مدیریت فناوری اطلاعات مخابرات ایران یکپارچه می شود

پروژه مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران و ستاره دیجیتال با هدف تسهیل مسیر اهداف استراتژیک مخابرات ایران در بخشIT، افتتاح شد.
مدیریت فناوری اطلاعات مخابرات ایران یکپارچه می شود

به گزارش سیتنا، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات یک محیط کاری نوین بر اساس استاندارد های جهانی  برای همکاری و مشارکت تیم های مختلف است تا کارکنان شرکت مخابرات ایران در فضایی وسیع و مناسب به همفکری، نوآوری و خلاقیت بپردازند، که پروژه ستاره دیجیتال از جمله پروژه های قابل ارایه در مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران است.

ستاره دیجیتال مجموعه ای از پروژه های سه ماهه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف مشخص کسب و کار است که بر اساس آن  تمام فعالیت های بخش های مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد. ستاره دیجیتال، یک  رویکرد جدید کاری است که محیط کاری جدیدی نیز ایجاد می کند.

بر اساس این گزارش، بهره گیری از فناوری های نوین، استفاده از بهترین تجربیات بین المللی، بیشینه کردن روحیه کارتیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین المللی از جمله اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات  است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد.

همچنین، توانمند سازی کارکنان، فعالیت های هماهنگ شده از دیگر اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات است که که فرایند تصمیم گیری شرکت مخابرات ایران را تسریع می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-22 16:05

افزودن دیدگاه جدید