کد مطلب: 

202038
واکنش اینستاگرامی معاون وزیر ارتباطات به اظهارات معاون دادستان:

اتوبان ارتباطاتی کشور برای نفوذ نیست، برای رفاه مردم است

در اینستاگرام جواد جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پاسخ داده شد: "اتوبان و شاهراه ارتباطات کشور برای نفوذ کشیده نشده، برای رفاه زندگی مردم، افزایش اشتغال و توسعه شبکه ملی اطلاعات کشیده شده است. اگر هدفی هم در نفوذ بوده، نفوذ کلام حق اسلام در دنیاست".
اتوبان ارتباطاتی کشور برای نفوذ نیست، برای رفاه مردم است

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور در واکنش به اظهارات اخیر عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور، مبنی بر اینکه "وزارت ارتباطات برای بیگانگان در فضای مجازی اتوبان کشی کرده است"، در اینستاگرامش نوشت:

"اتوبان و شاهراه ارتباطات کشور برای نفوذ کشیده نشده، برای رفاه زندگی مردم، افزایش اشتغال و توسعه شبکه ملی اطلاعات کشیده شده است. اگر هدفی هم در نفوذ بوده، نفوذ کلام حق اسلام در دنیاست.
برادر خوبم؛ اشکال از جای دیگری است.
پی نوشت: چرا رسانه استعمار پیر این خبر را زود تیتر کرد؟ معمار اختلاف چه چیزی را در سر می پروراند؟"

گفتنی است؛ عبدالصمد خرم‌آبادی، در جمع خبرنگاران گفته بود: "تاکنون هر فازی از شبکه ملی اطلاعات افتتاح شده عملا نفوذ شبکه‌های اجتماعی بیگانه گسترده‌تر شده است. در واقع وزارت ارتباطات برای بیگانگان در فضای مجازی اتوبان کشی کرده است. دلیل این مدعا این است که در حال حاضر بیش از دو سوم پهنای باند فضای مجازی کشور در اشغال بیگانگان است".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-15 14:12

افزودن دیدگاه جدید