کد مطلب: 

201537

برگزاری آموزش‌های تخصصی ICT برای کشورهای آسیا اقیانوسیه در ایران

دکتر محمود واعظی با اشاره به وجود دانشکده پست و مخابرات ایران، برای اجرای دوره های آموزش تخصصی ICT برای کشورهای آسیا اقیانوسیه اعلام آمادگی کرد.
برگزاری آموزش‌های تخصصی ICT برای کشورهای آسیا اقیانوسیه در ایران

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به سوییس سفر کرده است، با دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به سابقه‌ی عضویت کشورمان در اتحادیه و مشارکت فعال ایران در امور مختلف، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و علاقمند این حوزه در کشورمان زمینه همکاری آنان فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود دانشکده پست و مخابرات ایران، برای اجرای دوره های آموزش تخصصی ICT برای کشورهای آسیا اقیانوسیه اعلام آمادگی کرد.

واعظی همچنین با برشمردن مشارکت فعال جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی مطالعاتی بخش توسعه ارتباطات ITU بر تداوم این نقش تاکید کرد.

هولین ژائو، دبیرکل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور نیز، از حضور فعال، موثر و راهگشای جمهوری اسلامی ایران در اجلاس های مختلف اتحادیه، تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنفرانس جهانی توسعه ارتباطات (WTDC) در سال جاری ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند نقش فعال و موثری در این کنفراس داشته باشد و حضور موثری در فعالیت های سال آتی اجلاس وزاری این اتحادیه ایفا مند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-15 17:50

افزودن دیدگاه جدید