کد مطلب: 

200891

معرفی هارد درایوهای سری گاردین در نخستین سمینار سیگیت

شرکت سیگیت با همکاری سازگار ارقام اولین سمینار رسمی خود را با موضوع هارد درایوهای سری گاردین در ایران برگزار کرد.
معرفی هارد درایوهای سری گاردین در نخستین سمینار سیگیت

به گزارش خبرنگار سیتنا، این مراسم با حضور نمایندگان فروش، مدیران منطقه‌ای سیگیت و اصحاب رسانه در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد و تمرکز ویژه ای بر هارد درایو امنیتی اسکای هاک داشت.

در این مراسم، آقای ابراهیم، مدیر فروش سیگیت در آفریقا و خاورمیانه، به معرفی هارد درایوهای سری گاردین پرداخت و در مورد وجه تمایز آنها یا سایر هارد درایوهای موجود در بازار توضیحاتی را ارائه کرد. 

به گفته وی، سیگیت با ۳۵ سال سابقه در عرصه فناوری تولید هارد، همیشه پیشرو بوده و در این صنعت، ۵۰ درصد بازار دنیا را به خود اختصاص داده است.

در بخش بعدی مراسم، رضا ارمند‏پیشه، مدیر فروش شرکت سازگار ارقام، به توضیح درباره تغییر استراتژی های سیگیت در بازار هارد دیسک پرداخت و اظهار داشت: هدف ما در بازار هارد این است که با آموزش صحیح، مخاطبین را به سمت کالاهای تخصصی ببریم.

نکته جالب و قابل توجه این سری از هاردهای سیگیت اسکای هاک قابلیت ضبط تصاویر از 64 دوربین به صورت همزمان با استفاده از تکنولوژی ImagePerfect برای ضبط تصاویر با کیفیت بالا و استفاده از 90 درصد از توان هارد دیسک برای ضبط تصاویر و 10 درصد از توان هارد برای پخش تصاویر می باشد که این قابلیت ها از این هارد قدرتمند با توان بار کاری 3 برابر درایوهای معمولی از آن یک هارد ویژه و امن برای دوربین های مداربسته ساخته است.

جالب است بدانید که یک هارد 10 ترابایتی سیگیت اسکای هاک قادر است تا 10 هزار ساعت ویدئوی HD را ذخیره کند. ضمناً این هارد درایو سیگیت با مصرف کم انرژی برق باعث کاهش گرمای تولید شده در هارد و در نتیجه بهبود عملکرد هارد می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-24 13:16

افزودن دیدگاه جدید