کد مطلب: 

198955
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت:

هشتگ "آخوندی" با حکم مراجع قضایی رفع‌ فیلتر شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: تصمیم درباره فیلتر و یا رفع فیلترینگ در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست و فیلتر شدن هشتگ آخوندی به فروردین سال گذشته مربوطه بوده که از سوی مراجع قضایی به شرکت ارتباطات زیرساخت برای اجرا ابلاغ شده است.
هشتگ "آخوندی" با حکم مراجع قضایی رفع‌ فیلتر شد

به گزارش سیتنا، کاربران فضای مجازی در پی اخباری که از واکنش وزیر راه و شهرسازی در مقابل یکی از خبرنگاران در حاشیه جلسه دولت، منتشر شد، با استفاده از هشتگ آخوندی (#آخوندی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این برخورد واکنش نشان دادند؛ پس از آن گزارش‌هایی درباره فیلتر این هشتگ در فضای مجازی و انتصاب این فیلتر شدن به وزارت ارتباطات منتشر شد.

در همین راستا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به سیتنا گفت: تصمیم درباره فیلتر و یا رفع فیلترینگ در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست و این وزارتخانه، تنها اجرا کننده حکم مراجع قضایی است.

حامدرضا اسماعیلی با بیان اینکه دستور برای فیلتر 'هشتگ آخوندی' فروردین سال گذشته از سوی مراجع قضایی صادر و به شرکت ارتباطات زیرساخت برای اجرا ابلاغ شده بود، اضافه کرد: صبح روز شنبه نیز با حکم همان مرجع رفع فیلتر آن انجام شد و اکنون این هشتگ رفع فیلتر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-09 16:25

افزودن دیدگاه جدید