کد مطلب: 

197270
به استناد نظرسنجی رگولاتوری؛

بیشترین رضایت مردمی از عملکرد رایتل در اجرای ترابردپذیری

به استناد نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 45 درصد از کاربران عملکرد رایتل در اجرای ترابردپذیری را خوب ارزیابی کردند که این رقم بیشترین میزان رضایت از اپراتور سوم در مقایسه با دو رقیبش را نشان می دهد.
بیشترین رضایت مردمی از عملکرد رایتل در اجرای ترابردپذیری

به گزارش خبرنگار سیتنا، طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (MNP) پس از طی دوره آزمایشی از شهریور سال ۱۳۹۵ بطور رسمی در کشور اجرایی شد. با اجرای این طرح، برای مشترکان تلفن همراه این امکان فراهم شد که با حفظ شماره، اپراتور تلفن همراه خود را تغییر دهند.

به زبان ساده تر از این پس شما برای تغییر اپراتور خود، نیازی به تغییر شماره تلفن همراه و اطلاع رسانی‌های پس از آن ندارید. بر همین اساس اگر از هزینه، کیفیت، تنوع خدمات و پوشش دهی اپراتور خود راضی نیستید، می‌توانید بدون دغدغه‌ تغییر شماره، از سرویس های جذاب و کاربردی سایر اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید.

در همین حال به استناد نظرسنجی موجود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 47 درصد از مشترکان از اجرای طرح ترابردپذیری رضایت دارند، اما 34 درصد از کاربران نیز فرایند ترابردپذیری را مناسب ندانسته اند.

در پاسخ به سوالی دیگر، 48 درصد از کاربران بیشترین مشکل در روند ترابردپذیری را مرحله رد یا تایید درخواست از سوی اپراتور فرستنده می دانند.

در همین حال 45 درصد از کاربران عملکرد رایتل در اجرای ترابردپذیری را خوب ارزیابی کردند که این رقم بیشترین میزان رضایت از یک اپراتور در مقایسه با دو اپراتور دیگر را نشان می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-07 18:10

افزودن دیدگاه جدید