کد مطلب: 

196665

شبکه ملی اطلاعات، زیرساخت اشتغال کشور است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه ملی اطلاعات زیرساخت توسعه و اشتغال در جامعه است.
شبکه ملی اطلاعات، زیرساخت اشتغال کشور است

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن اجتماعات استانداری این استان حضور یافته بود، افزود: امروزه حوزه ICT به عنوان پیشران توسعه در کشور نقش پررنگی در اشتغال و رونق کسب و کار در کشور ایفا می کند که اشتغال زایی 130 هزار نفر در سال گذشته از مزایای توجه به این بخش است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سرمایه گذاری 20 هزار میلیاردی صورت گرفته در حوزه ICT نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رونق کسب و کار در فضای مجازی و مقابله با بحران بیکاری از سوی دولت یازدهم گام های بزرگی برای اشتغال و جذب فارغ التحصیلان و جوانان نخبه و خلاق برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان با اشاره به ظرفیت های ارتباطی استان سمنان، گفت: با سرمایه گذاری بالغ بر 350 میلیارد ریال در بخش های فیبر - شبکه انتقال ، دیتا و IP داخلی گام های اساسی برای افزایش چندین برابری ظرفیت های ارتباطی استان برداشته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-07 19:06

افزودن دیدگاه جدید