کد مطلب: 

196293

توافق ایران و آذربایجان برای ترانزیت ترافیک ارتباطات منطقه

معاون وزیر ارتباطات کشورمان در راستای گسترش همکاری های ارتباطی دو کشور ایران و آذربایجان، با همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.
توافق ایران و آذربایجان برای ترانزیت ترافیک ارتباطات منطقه

به گزارش سیتنا، دیدار مهندس محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با التماس ممداف، معاون وزیر ارتباطات و فناوریهای نوین جمهوری آذربایجان به منظور گسترش روابط ارتباطی دو کشور انجام شد و طرفین علاوه بر موارد موردنظر برای گسترش همکاریها، بر پیگیری تفاهمات صورت گرفته در دیدار وزرای ارتباطات دو کشور تاکید کردند.

مهندس  آذری جهرمی، در این دیدار  پیشنهاد ایجاد دهکده ارتباطی به صورت پایلوت و استفاده از تجهیزات ایرانی در شبکه مخابراتی این کشور همسایه راارائه کرد که این موضوع مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین موضوع ترانزیت ترافیک منطقه با همکاری مشترک ایران و آذربایجان و نیز کاهش تعرفه تبادل ترافیک میان دو کشور را مطرح کرد که این دو موضوع مورد توافق دو طرف قرار گرفت.

در این دیدار، التماس ممداف با اشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار استفاده از تجربیات ایران در این زمینه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-27 22:03

افزودن دیدگاه جدید