کد مطلب: 

194067

اهتمام شرکت خدمات اول در حوزه مسوولیت اجتماعی

شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان یکی از شرکت های شاخص و فعال در حوزه مسوولیت اجتماعی کشور، برنامه های متنوع خود را در این حوزه با جدیت و اهتمام کامل ادامه خواهد داد.
اهتمام شرکت خدمات اول در حوزه مسولیت اجتماعی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات ضمن بیان این موضوع، اعلام کرد: پس از منتخب شدن این شرکت در اولین همایش ملی مسوولیت اجتماعی و کسب نشان ملی چهار ستاره در این رویداد بزرگ و تدوین نظام نامه مسوولیت اجتماعی ، این شرکت نسبت به ادامه فعالیت های منسجم و هدفمند خود گام برخواهد داشت.

گفتنی است؛ شرکت خدمات اول مخابرات در اولین همایش ملی مسولیت اجتماعی کشور در جمع برترین شرکت های فعال موفق به کسب نشان عالی چهار ستاره در این رویداد شده بود.

لازم به ذکر است؛ این شرکت  به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات مخابراتی در شعب سراسر کشور، به مشترکین خدمت رسانی کرده و مجری ایجاد و بهره برداری از بزرگترین مرکز تماس (Contact Center) بخش خصوصی کشور و مرکز داده (Data Center) و فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران است.

شرکت خدمات اول مخابرات با شعار "سبکی تازه، خدماتی نوین" و به منظور ارتقای کیفی و کمی در ارائه سرویس های جدید مخابراتی در شعب، گام های موثری برداشته است و بر اساس اصل مشتری مداری و به منظور دستیابی به رضایت همه ذی نفعان با رعایت اصل سرعت عمل در ارائه خدمات و حذف موانع غیر ضروری سازمانی، امور اجرایی و عملیاتی شرکت مخابرات ایران را بر عهده گرفته، تا هم راستا با سیاست‌های توسعه‌ای فرادستی در صنعت مخابرات کشور، تحولی موثر و بالنده را موجب شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-19 12:55

افزودن دیدگاه جدید