کد مطلب: 

193665

نشست کمیته بازسازی عتبات عالیات در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: در حال حاضر شرائط و تسهیلاتی بوجود آمده و امنیت ایجاد شده باعث آرامش خاطر زوار می باشد و با توجه به اینکه کانال هایی برای جمع آوری نذورات پیش بینی شده است به لحاظ شفاف سازی در مسائل مالی و کمک به بازسازی ساختمان های حرمین شریفین می بایست چارچوب کمک ها نظام مند باشد.
نشست کمیته بازسازی عتبات عالیات در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین حساب و ارسال پول های جمع آوری شده به ستاد بازسازی ، میزان این کمک ها نیز باید اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: از مهندس همتی در خواست کردیم تا دبیرخانه دائمی کمیته بازسازی ستاد عتبات عالیات را راه اندازی کند و نظام نامه مربوطه نیز تدوین و به تائید دکتر واعظی خواهد رسید.

آذری جهرمی تصریح کرد: نظر پرسنل در این موضوع تأثیر گذار بوده و تلاش ما بر عدد و ارقام نیست بلکه تلاش ما ایجاد کانالی جهت اطلاع رسانی و سهیم شدن در این امر خیر و قرار گرفتن برای ذخیره آخرت می باشد.

در  ابتدای این نشست، مهندس افضلی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان های مجموعه وزارت ارتباطات در امر معنوی اربعین حسینی,  مأموریت اصلی ستاد را  بازسازی و توسعه حرمین شریفین دانست و گفت: ما برای جذب کمک های معنوی مردم، راهکارهای جذب این کمک ها را در قالب 20 عنوان در جدولی پیش بینی کرده ایم که بخشی از این راهکارهها مربوط به وزارتخانه ها می باشد.

در ادامه، راحمی، مدیر هماهنگی وزار تخانه ها و نهادهای ستاد باز ساری عتبات عالیات نیز  با تشکر از اقدامات ارزنده مجموعه وزارت ارتباطات گفت: با فراخوان وزارتخانه ها کار بسیار بزرگی انجام شد اگر اقدامات مربوط به بازسازی بر اساس وظایف تعیین شده کمیته اجرائی شود ، کمک رسانی به زائرین برای سال آینده بهتر انجام خواهد شد.

مهندس همتی، مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات و دبیر کار گروه ستاد بازسازی عتبات عالیات حوزه فناوری اطلاعات نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات  شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: در نظر داریم با ایجاد دبیرخانه دائمی و با اطلاعات جمع بندی شده  قابلیت استفاده از پتانسیل های موجود را طی نظام نامه کلی مشخص کرده و در اختیار اعضا برای اجرائی شدن قرار دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-11 14:15

افزودن دیدگاه جدید