کد مطلب: 

193653

تامین فیبرنوری از الزامات توسعه نسل چهارم تلفن همراه است

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان کردستانی، شهرستان های استان مجهز به تکنولوزی نسل 4.5 که به روزترین تکنولوژی نسل همراه اول است می شوند.
تامین فیبرنوری از الزامات توسعه نسل چهارم تلفن همراه است

به گزارش سیتنا، وحید صدوقی در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزارشد، افزود: درراستای ارایه خدمات بهتر 229سایت بازسازی شده و طی چند ماه آینده نیز 276 سایت نوسازی می شود.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از پروژه های همراه اول در استان کردستان اظهار داشت:برای بهره برداری از پروژه های حوزه همراه اول مبلغ 676 میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس صدوقی خاطرنشان کرد: 148 سایت نسل سه و 37 سایت نسل چهار تاکنون اجرا شده و برنامه‌ای که دردست اقدام داریم این است که از مرداد امسال تا مرداد سال آینده 131 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات همراه اول انجام دهیم.

وی بیان کرد: از الزامات نسل چهار تامین فیبرنوری است که 73 سایت در استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار بیان کرد: برای بهره مندی از تکنولوژی جدید در حوزه همراه اول در سطح استان اجرای 313 سایت 3G در دست اقدام است که تعداد 180 سایت آن دارای  آخرین تکنولوژی است که تا مرداد ماه سال آینده باید ایجاد کنیم

صدوقی یادآور شد: سعی ما براین است که در اکثر شهرهای استان کردستان پوشش نسل 3 را اجرا نماییم و تلاش بر این است که با کیفیت بهتر بتوانیم توسعه ارتباطات همراه اول را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در پنج استان کشور بالاترین سهم بازار در کشور را داریم، افزود: کردستان یکی از استان‌هایی است که بالاترین سهم بازار در کشور را داراست.

مهندس صدوقی مبلغ سرمایه گذاری شده در دولت یازدهم برای توسعه خدمات از لحاظ کمی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی همراه اول را بالغ بر 229 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی موضوع کیفیت در ارایه خدمات را خط قرمز مجموعه همراه اول خواند و افزود: برای تحقق کیفیت بهتر خدمات رسانی قطعا از سرعت کمی کاسته و به کیفیت توجه ویژه خواهیم داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-10 14:30

افزودن دیدگاه جدید