کد مطلب: 

193231

اینترنت و مکالمه رایگان در کمپین "صد دانه یاقوت" شرکت مخابرات

شرکت مخابرات ایران با کمپین سراسری "صد دانه یاقوت" برای نخستین بار، سرویس باندل شامل خدمات اینترنت حجمی به همراه مکالمه رایگان تلفن ثابت ارائه می دهد.
اینترنت و مکالمه رایگان در کمپین "صد دانه یاقوت" شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود : این شرکت در این کمپین برای نخستین بار با ترکیب سرویس ADSL و مکالمه تلفن ثابت، سرویس ها و بسته های حجمی مناسب طراحی شده است.

وی اظهار داشت: تمام مشترکین اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند در هر یک از سه طرح ویژه این کمپین شرکت کرده و از مزایای مکالمه رایگان درون استانی به همراه اینترنت با تعرفه مناسب و به صرفه استفاده نمایند.

بیدخام افزود: بسته اینترنت صد دانه یاقوت، 100 گیگابایت اینترنت به همراه یکصد ساعت مکالمه درون استانی به مبلغ یکصد هزار تومان را در خود جای داده است.

گفتنی است؛ هر سه بسته ترافیکی یاقوت، به صورت یک ساله به مشترکین واگذار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-30 15:16

دیدگاه‌ها

تصویر Sina
چرا اطلاع رسانی کافی نمی کنن. بنده این سرویس رو خریدم ولی اصلا خبر نداشتم که اگه حجمه اینترنت قبل از موعد تموم بشه باید منتظر بمونم تا 6ماهه مقرر شده تموم بشه تا بتونم سرویس جدید بخرم. گذشته از این سرعت حقیقی پهناهای مختلف اینترنت مخابرات خیلی اشتباهه چراکه سرعت پهنای 128کیلوبیت در حقیقت بیشتر از سرعت پهنای اینترنت2مگابیت هست. این کمپین هم درسته نوشته شده مثلا سرعت 128تا 16 مگ ولی تاحالا ندیدم از 230کیلوبیت در ثانیه سرعتش بیشتر بشه. ضمنا محل زندگی ما روستا هست و جز مخابرات هیچ اوپراتوری سرویس ارائه نمی ده وگرنه قرن ها پیش اینترنت مخابرات رو عوض میکردم
ارسال شده توسط Sina در 02 فروردين 96 - 12:53

افزودن دیدگاه جدید