کد مطلب: 

192509

تدوین راهکارهای اقتصادی کردن صنعت بهره‌برداری از مراکز داده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بیستمین جلسه کنترل پروژه شبکه ملی اطلاعات که با حضور فعالان این شبکه برگزار شد، از تدوین راهکارهایی برای اقتصادی شدن صنعت توسعه و بهره برداری مراکز داده (دیتاسنتر) خبر داد.
تدوین راهکارهای اقتصادی کردن صنعت بهره‌برداری از مراکز داده

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی با اشاره به سیاست های حمایتی وزارت ارتباطات، گفت: با تخصیص سهم بیشتری از بازار خدمات محتوای کشور به شرکت های داخلی، نسبت ترافیک داخل به خارج افزایش بیشتری خواهد یافت و ضروری است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پی گیری و نظارت لازم را برای اجرای مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انجام دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از ارائه گزارش مجریان کمیته های مختلف شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: با توجه به زمان باقی مانده تا دهه مبارک فجر و افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، به منظور تسریع در توسعه شبکه های دسترسی با امنیت و کیفیت مطلوب، کمیته های مربوطه زیر نظر معاونان ذیربط وزارت تشکیل و نیازهای زیرساختی اپراتورهای ثابت و همراه را در اسرع وقت تأمین کنند.

لازم به ذکر است، در این جلسه گزارش کاملی در خصوص نقاط قوت و موانع پیش روی محورهای دهه گانه توسعه و استقرار شبکه ملی اطلاعات به تفصیل مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-08 18:06

افزودن دیدگاه جدید