کد مطلب: 

191293

مشترکان همه‌ی اپراتورها می‌توانند در قرعه کشی اول مارکت شرکت کنند

دارندگان سیم کارت همه اپراتورهای تلفن همراه می توانند عضو اول مارکت شده و در قرعه کشی جوایز ماهانه سرویس تشویقی شرکت کنند.
مشترکان همه‌ی اپراتورها می‌توانند در قرعه کشی اول مارکت شرکت کنند

به گزارش سیتنا، مدیر روابط عمومی اول مارکت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2016 ضمن اعلام این خبر گفت: تصور برخی ها این است که اول مارکت  مربوط به همراه اول است و فقط مشترکان همراه اولی میتوانند عضو اول مارکت شده و در قرعه کشی جوایز ماهانه شرکت کنند.

وی با رد این تصور اشتباه، تصریح کرد: دارندگان تمامی سیم کارت های تلفن همراه در کشور می توانند از طریق سامانه #3080* و یا سایت www.avvalmarket.ir  عضو اول مارکت شده و با خرید بسته تشویقی با پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان، علاوه بر امکان دانلود 100 هزار تومان اپلیکیشن، بازی و کتاب صوتی در قرعه کشی جوایز متنوع 900 میلیون تومانی ماهانه این سرویس شرکت کنند.

وی همچنین افزود: دارندگان تمام خطوط تلفن همراه که تا پایان آبان ماه عضو خانواده اول مارکت شوند و همراهی خودشان را تا پایان سال با ما حفظ کنند، علاوه بر شرکت در قرعه کشیهای ماهانه جوایز اول مارکت به مبلغ 900 میلیون تومان، در قرعه کشی جوایز استثنایی اول مارکت در پایان سال نیز شرکت خواهند کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی اول مارکت جزییات بیشتر درباره جوایز استثنایی پایان سال و همچنین سرویس های جدید اول مارکت به زودی طی یک نشست خبری با حضور تمامی رسانه ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-28 17:30

دیدگاه‌ها

تصویر سپیده خلیل پرور
منظور از امتیاز ماهیانه فصلی سالیانه درقرعه کشی اول نارکت چیست
ارسال شده توسط سپیده خلیل پرور در 07 فروردين 97 - 04:58

افزودن دیدگاه جدید