کد مطلب: 

190083
دکتر واعظی در شورای اداری جهرم:

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های موثر در ایجاد کسب و کارهای نوین است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری شهرستان جهرم حضور یافت و پس راه اندازی مرکز آپا در این شهرستان، به دیدار خانواده‌ی معظم شهدا رفت.
فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های موثر در ایجاد کسب و کارهای نوین است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به استان فارس سفر کرده است به شهرستان جهرم رفت و در شورای اداری این استان حضور پیدا کرد.

واعظی در این جلسه ضمن بیان دغدغه های دولت در جهت کسب و کار و اشتغال جوانان، بیان کرد: یکی از حوزه های موثر در ایجاد کسب و کارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات است.

وی همچنین خبر داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد اشتغال در این استان و شهرستان های آن 5 میلیارد تومان به عنوان وام وجوه اداره شده در نظر گرفته است تا بتوانیم با ایجاد رونق در کسب و کار موجبات توسعه اقتصادی این استان را فراهم کنیم.

مهندس جواد جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در ادامه این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان جهرم از تلاش این شرکت برای فراهم کردن زیرساخت های ایجاد اشتغال در استان فارس و شهرستان جهرم خبر داد.

جهرمی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات مردم ایجاد کسب و کار و اشتغال برای جوانان است که امیدواریم با توجه به پتانسیلی که در حوزه فناوری اطلاعات و جوانان این استان وجود دارد این مشکلات برطرف شود.

گفتنی است پس این جلسه دکتر واعظی به دیدار خانواده شهدا و مدافعان حرم رفت و در بخشی دیگر نیز به ملاقات با مردم شهرستان جهرم رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-19 16:21

افزودن دیدگاه جدید