کد مطلب: 

188907

رایتل حامی ورزشکاران اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک

مراسم بدرقه کاروان های ورزش ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 درسالن اجلاس سران برگزار شد.
رایتل حامی ورزشکاران اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک

به گزارش سیتنا، مراسم بدرقه کاروان ایران برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو چهارشنبه سی‌ام تیرماه با حمایت رایتل و با حضور دکتر روحانی رییس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، سید مجید صدری مدیرعامل رایتل و سایر مدیران ارشد حوزه ورزش و اجرایی کشور در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم ورزشکاران المپیکی از جمله والیبال، دو میدانی، جودو ، تکواندو، تنیس روی میز و سایر رشته هایی که برای ایران کسب سهمیه کردند و در ایران حضور دارند به همراه پارالمپیکی های ایران حاضر شدند و از طرف رئیس جمهور به هر یک از آنها مبلغ 10 میلیون تومان به عنوان پاداش حضور در المپیک پرداخت شد.

همچنین در این مراسم دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برای ورزشکاران سخنرانی کرد و از اهمیت ورزش در جامعه و بالا رفتن شور نشاط عمومی در پی موفقیت های ورزشی سخت گفت.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنان خود در این مراسم از بالارفتن آمار سهمیه کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی در این دوره از رقابتهای المپیک و پارالمپیک ابراز خرسندی کرد و اعلام کرد: شانس کسب مدال های رنگارنگ در این دوره توسط ورزشکاران ایرانی با توجه به رکورد های ثبت شده بسیار زیاد است.

زهرا نعمتی نیز به عنوان نماینده ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در این مراسم برای حضار سخنرانی کرد.

گفتنی است المپیک تابستانی ۲۰۱۶ با نام «المپیک ریو» از ۱۵ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ (۵ تا ۲۱ اوت ۲۰۱۶ میلادی) در شهر بندری ریو دو ژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

۱۳۱ ورزشکار ایرانی در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-21 14:05

افزودن دیدگاه جدید