کد مطلب: 

188294

دایره‌ی تنگ ارتباط روابط عمومی وزارت ارتباطات با رسانه‌ها

گفتند ما توبه می‌کنیم از آنچه در گذشته بر رسانه روا داشته‌اند، بنابراین مسئولان را چنین وامی‌داریم تا دیگر آن نشود، اما ابتدای کار گویای آن بود که راه به چنین سرانجامی می‌رسد...
دایره‌ی تنگ ارتباط روابط عمومی وزارت ارتباطات با رسانه‌ها

به گزارش سیتنا، حامد شفیعی با انتقاد از عملکرد روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شماره 3 تیرماه روزنامه‌ی شرق نوشت: "به یاد دارم در زمان آغاز به کار آقای واعظی و نیز مسئولان جدید روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، دو، سه‌جلسه‌ای با اصحاب رسانه برگزار شد برای بررسی عملکرد، پیشنهاد و انتقاد که چه شود و چه شود و چه شود تا اطلاع‌رسانی بهبود یابد یا مجموعه وزارت عملکرد بهتری داشته باشد یا بتوان با همکاری و همفکری مسیر درست را تشخیص داده و چه و چه و چه... می‌گفتند آمده‌ایم کاستی‌های دولت گذشته در حوزه ارتباط با رسانه و اطلاع‌رسانی و... را برطرف کنیم و می‌خواهیم چه بکنیم تا چنان شود.
گفتند ما توبه می‌کنیم از آنچه در گذشته بر رسانه روا داشته‌اند، بنابراین مسئولان را چنین وامی‌داریم تا دیگر آن نشود، اما ابتدای کار گویای آن بود که راه به چنین سرانجامی می‌رسد که اینک مجموعه وزارت ارتباطات فکر می‌کند یا تشخیص داده برای حضور خبرنگاران در برنامه‌ها، گزینشی کار کند. اما شاید دلایل خاص خود را داشته باشند که باید شنید و نمی‌توان یک‌طرفه به قضاوت نشست.  باری... منتظر پاسخ می‌مانیم".

گفتنی است؛ چندی است که ارتباط گزینشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با رسانه‌ها، انتقاد رسانه‌های مختلف را به همراه داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-23 19:21

افزودن دیدگاه جدید