کد مطلب: 

186471
تایید گمانه زنی سیتنا به عنوان نخستین رسانه؛

اعضای هیات مدیره شرکت‌های مخابرات ایران و سیار ایران معرفی شدند

نهایتا پس از چند ساعت از گمانه زنی سیتنا به عنوان اولین رسانه، مبنی بر اعلام اسامی اعضای هیات مدیره مخابرات و سیار، نهایتا با همان ترکیب پیش بینی شده‌ی سیتنا، اعضای هیات مدیره‌ی دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی شدند.
اعضای هیات مدیره شرکت‌های مخابرات ایران و سیار ایران معرفی شدند

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، خبر داد: طی احکام جداگانه ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

بر اساس این گزارش ، اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران 5 نفر می باشد که یک نفر باقیمانده در روزهای آینده معرفی می شود.

همچنین، در احکام جداگانه دیگری از سوی صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، سیداسد الله دهناد، محمد رضا مدرس خیابانی، علی بقایی، بهزاد خان سفید و مجتبی جعفری به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.

این گزارش می افزاید: بر اساس ماده 33 اساسنامه شرکت مخابرات ایران، هیات مدیره در اولین جلسه خود که حداکثر یک هفته بعد از انتخاب تشکیل می شود از بین اعضای خود یک رییس و یک نایب رییس تعیین می کنند.

بعلاوه بر اساس ماده 42 اساسنامه، هیات مدیره یک نفر شخص حقیقی را از بین اعضای خود یا خارج به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب می نماید. این سازوکار عینا در شرکت ارتباطات سیار نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-26 22:04

افزودن دیدگاه جدید