کد مطلب: 

186040

در حضور دکتر واعظی، ایران و ترکیه سه سند مهم همکاری امضا کردند

در ادامه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایران و ترکیه در قونیه همزمان با خاتمه بیست و پنجمین دور کمیسیون مشترک اقتصادی، سه سند همکاری در زمینه روابط بانکی و همکاری اتاق های بازرگانی دو کشور به امضا رساندند.
در حضور دکتر واعظی، ایران و ترکیه سه سند مهم همکاری امضا کردند

به گزارش سیتنا، همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه یادداشت تفاهمی مربوط به بیست و پنجمین دور کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور از سوی دکتر واعظی نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور ترکیه و رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک و جودت ایلماز نماینده دولت آنکارا در روابط با ایران و رئیس طرف ترک کمیسیون مشترک و وزیر توسعه ترکیه امضا شد.

این یادداشت تفاهم در خاتمه دو روز مذاکرات فشرده بین نهادهای مختلف دولتی ایران و ترکیه در آنکارا و ادامه آن در قونیه به امضا رسید.

سند دیگر نیز مربوط به همکاری های بانکی و شروع فصل نوینی از روابط بانکی ایران و ترکیه در دوران پساتحریم است، که این سند هم از سوی دکتر واعظی واعظی و جودت ایلماز امضا شد.

لازم به ذکر است؛ سند سوم نیز یادداشت تفاهم بین اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اتحادیه اتاق های بازرگانی و بورسهای کالایی ترکیه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-09 19:04

افزودن دیدگاه جدید