کد مطلب: 

185559

شرایط اهدای سیم‌کارت هدیه رایتل به پژوهشگران تبیانی

یازدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی تبیان با حضور و مشارکت رایتل، نهم و دهم اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود.
شرایط اهدای سیم‌کارت هدیه رایتل به پژوهشگران تبیانی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در همکاری مشترک رایتل و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی، موسسه تبیان از امکانات زیرساختی رایتل برای تسهیل در اجرای پروژه، توسط کاربران خود استفاده می کند و با کمک این اپراتور اهداف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مجموعه تبیان به ثمر می رسد.

به این ترتیب که پژوهشگران تبیانی می توانند از زمان دریافت سیم کارت تا پایان دوره برگزاری جشنواره، هر ماه از 500 مگابایت حجم ترافیک اختصاصی هدیه ویژه استفاده از وبسایت تبیان بهرهمند شوند.

همچنین جهت تسهیل در ارتباطات اعضای گروه در دوره اجرای پروژه و انجام تحقیقات، امکان تماس صوتی رایگان بین اعضای هر گروه تا پایان دوره برگزاری جشنواره از سوی رایتل میسر شده است.

از دیگر مزایای این طرح، امکان تماس رایگان با تلفن گویای دبیرخانه جشنواره برای دارندگان سیم کارت اعتباری رایتل در طرح ویژه جشنواره است.

رایتل، سیم کارت های هدیه در این طرح را از طریق ارایه رایکد (شناسه هدیه) در اختیار پژوهشگران تبیانی قرار می دهد؛ پژوهشگران میتوانند با مراجعه به بخش ثبت نام و خرید سیمکارت/ ثبت نام و خرید برای پژوهشگران تبیانی و وارد نمودن رایکد دریافتی، نسبت به ثبت نام سیم کارت اقدام نمایند.

سیم کارت های این طرح از طریق پست برای مشترکین ارسال می شوند.

لازم به ذکر است راهنمای استفاده از رایکارت و معرفی محصول ویژه رایتل در وب سایت های رایتل و تبیان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اساس استاندارد یادگیری بر مبنای جستجوگری در بین معلمان و دانش آموزان ایرانی طراحی شده است و می خواهد با استفاده از تکنولوژههای جدید شیوه آموزش و لذت بردن از علوم را بهبود بخشد.

پروژه های مذکور برای گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان توسط اساتید و با تایید کارشناسان سازمان استعدادهای درخشان طراحی شده اند.

گفتنی است ثبت نام یازدهمین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی تبیان از تاریخ 13 آبان سال 94 مصادف با روز دانش آموز از طریق سایت تبیان آغاز شده است و برنامه اختتامیه آن در اردیبهشت ماه سال 95 در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-14 20:03

افزودن دیدگاه جدید