کد مطلب: 

185410

ساختار آی تی تامین اجتماعی بوشهر به روز می شود

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: ظرف مدت ۲ ماه آینده ساختار آی.تی تامین اجتماعی این استان به روز خواهد شد.
ساختار آی تی تامین اجتماعی بوشهر به روز می شود

به گزارش سیتنا، یونس خسروانی در نخستین جلسه اتاق فکر تامین اجتماعی بوشهر که با حضور روسای شعب این استان برگزار شد، گفت: اتاق فکر محل بارش افکار است و در تمام سیستم های مدیریتی بعنوان بهترین روش تصمیم گیری از آن استفاده می شود.
وی افزود: اتاق فکر خارج از حالت رئیس و مرئوسی اداره می‌شود و همه می‌توانند هر فکر و ایده‌ای دارند را مطرح سازند.
خسروانی با اشاره به جمعیت زیاد بیمه شده های ملوان و صیاد، رفع مشکلات بیمه ای آنان از را جزو دغدغه های این اداره کل دانست و افزود: این موضوع توسط این اداره کل و ستاد مرکزی در حال پیگیری است.
مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر گفت: سه نفر از همکاران اداره کل و یکی از اساتید صاحب‌نظر استان برای انجام طرح پژوهشی بررسی راهکار قانونی بیمه ملوانان و صیادان به مرکز پژوهش‌های سازمان معرفی می شوند تا این مشکل هرچه زودتر از طریق قانونی و علمی حل شود.
وی از هزینه ۱۹ میلیارد ریال برای ارتقای سیستم فناوری اطلاعات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد و گفت: قراردادی به منظور ارتقای اینترنت اداره کل با مخابرات استان منعقد شده است.
خسروانی با بیان اینکه شاخص های این سازمان باید آی‌تی محور باشد، ادامه داد: هم اکنون، بازرسی هوشمند، پرونده و دفترچه الکترونیک، ابلاغ و لیست بیمه ها به صورت اینترنتی در حال انجام است و با توجه به رویکرد علمی سازمان، اگر همکاران ما به روز نباشند، پیشرفتی نخواهیم داشت.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید در این سازمان حرمت مردم از هر لحاظ حفظ شود، جلب رضایت مخاطبان را هدف نهایی سازمان خواند و گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم حقی از بیمه شدگان ضایع شود.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان تولیدگر امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: لازم است همواره خدمات سازمان به مردم اطلاع رسانی شود.
در این نشست، کارکنان و روسای شعب حاضر در جلسه، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-05 14:02

افزودن دیدگاه جدید